Gå til innhold

Til dere om gir vann til hvert måltid


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Hvor mye vann drikker de ca? Her er det ikke snakk om mye... 40 ml kanskje.... Syns det er litt lite. HAn får pupp innimellom de faste måltidene da, pluss ei flask mme (240 ml) på kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer veldig fra måltid til måltid, men alt fra 20 ml til 100 ml har hun drukket til ett måltid. I løpet av dagen drikker hun mellom 100-200 ml vann pluss pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ikke ha vann fra flaske, men får av vanlig lite glass som jeg drikker av, da drikker hun et helt glass om gangen. Får 3-4 sånne glass om dagen, vet ikke helt hvor mye det blir av en dag.200-400ml tenker jeg det blir:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åi, det var masse! Tror jeg må tvinge i han litt mer. Tror nemlig det er derfor han våkner på natta for pupp! Tørst:) Gir også av glass, men spytter mye ut igjen. Forrige måltid ga jeg vann med te-skje:) Da fikk han i seg litt iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP! Jeg får ikke noe vann i datteren min. Har prøvd med tutekopp, vanlig beger, Imsdal-flaske, skje...lunkent vann, kaldt vann, vann med litt pæresaft! Og nå virker det jammen som at hun begynner å avvenne seg selv fra puppen også! Bruker den bare for å slukke den verste tørsten liksom. Jafser ordentlig i seg når jeg gir en sen kveldsamming i tolv-ett tiden da. Noen med gode råd? Hun kan jo bli dehydrert!!! Kan forøvrig nevne at hun er blitt veldig gira de siste par ukene (er 6 1/2 måned), så energien er det ikke noe i veien med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også. Har det sånn jeg og, liker vann men det går tregt. Han forstår ikke antidrypp tutekoppen så jeg må gi fra imsdal tuteflaske ca 2 slurker hvert måltid...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å si hvor mye det er, han får vann av glass til hvert måltid. Det er først nå i det siste at han drikker noe i det hele tatt, tidligere gikk det meste rett ut igjen.

 

Så lenge bleiene er våte så skal en vel ikke bekymre seg, og får han pupp i løpet av dagen og ei flaske så får han nok så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...