Gå til innhold

Til dere om gir vann til hvert måltid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åi, det var masse! Tror jeg må tvinge i han litt mer. Tror nemlig det er derfor han våkner på natta for pupp! Tørst:) Gir også av glass, men spytter mye ut igjen. Forrige måltid ga jeg vann med te-skje:) Da fikk han i seg litt iallefall!

HJELP! Jeg får ikke noe vann i datteren min. Har prøvd med tutekopp, vanlig beger, Imsdal-flaske, skje...lunkent vann, kaldt vann, vann med litt pæresaft! Og nå virker det jammen som at hun begynner å avvenne seg selv fra puppen også! Bruker den bare for å slukke den verste tørsten liksom. Jafser ordentlig i seg når jeg gir en sen kveldsamming i tolv-ett tiden da. Noen med gode råd? Hun kan jo bli dehydrert!!! Kan forøvrig nevne at hun er blitt veldig gira de siste par ukene (er 6 1/2 måned), så energien er det ikke noe i veien med :)

Annonse

Vanskelig å si hvor mye det er, han får vann av glass til hvert måltid. Det er først nå i det siste at han drikker noe i det hele tatt, tidligere gikk det meste rett ut igjen.

Så lenge bleiene er våte så skal en vel ikke bekymre seg, og får han pupp i løpet av dagen og ei flaske så får han nok så det holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...