Gå til innhold

Andre natt på eget rom...

-carina-

Anbefalte innlegg

Det gikk veldig greit å legge Karsten i går kveld (som vanlig). Han var så trøtt, så han sloknet klokka 18 uten en eneste protest. Sov til 07 i dag morges, med bare tre amminger. Da ammer jeg og legger ham rett tilbake til egen seng. Så dette med eget rom går veldig greit... (Men må si at jeg sover litt dårlig, er så redd for at babycallen skal streike, slik at jeg ikke hører gutten).

Dagsøvnen er det derimot verre med. Skal jo forsøke å få ham til å sove i egen seng på dagen. Det var ikke vellykket i går, i alle fall. Endte med at han sovnet i vogna da vi trillet tur kl 1230 (Da hadde han vært våken 6 1/2 time!)... Ble nok litt lite dagsøvn på gutten i går, ja.

Karsten har aldri sovet så mye på dagtid riktignok, men tror han trenger mindre dagsøvn nå, for nå har nok kvaliteten på nattesøvnen bedret seg. Men litt mer enn i går tror jeg nok han trenger... Får se hvordan det går i dag, da... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men så bra at det går bra på eget rom om natta da! Vi har ikke rom til det ennå vi. Blir vel om et par mnd:) Simen klarte seg med en amming i natt! Håper dette er trenden! Sover også mindre på dagtid nå, men da i vogna si:) Han misliker nemlig senga si:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig ha lagt henne i eget rom i natt vi, men så skal sambo spille sjakk i dag, og da trenger han å være konsentrert. Lurer på om vi skal "gamble" på at det går bra i natt?

Ingrid sov en halvtime i går hun! Det verste er at hun ikke virket så veldig trøtt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dette går fint!

Nora hadde også en bra natt i natt, la seg 19.30, og amming 12, 4 og 7.. Sov videre til 8, og da tok storebror henne opp - hehe Jeg skulle egentlig få han til å gi Nora til pappaen, men jammen tok han henne med opp i stua, ja:-) Satt og pratet lenge, de!

Nora sover ikke i sengen sin på dagtid, men i vognen. Så når det er så kaldt ute som nå, sover hun i gangen nede, i vognen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du vel kanskje over sengetid allerede... Ble det til at dere valgte eget rom?

For vår del har det gått over all forventning, i alle fall. Men vi har vært litt bortreist i blant (eks hos bestemødre) og da går det alltid veldig greit i fremmede senger også... Om dere har prøvd å sove borte andre steder og det går greit, så har dere vel en pekepinn på om det går greit å bytte rom også?! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...