Gå til innhold

Karsten har oppdaget...


-carina-

Anbefalte innlegg

...at dersom han snur seg over på magen på stellebordet og lener seg akkurat langt nok ut (hodet og armer godt over kanten), så er det en veldig spennende merkelapp på stellematta...

 

Jeg synes jo at det er greit at han utforsker, så jeg holder ham godt fast og lar ham fikle med den lappen. Men jeg undrer meg veldig hvordan han fant ut at den lappen var der første gangen?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det der er ganske så mystisk. Det først Simen gjør på stellebordet er nemlig akkurat det samme! Men han skal ha tak i oljen og alle babykremene osv...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt utrolig hvordan de finner ut av sånt! Jeg prøver å forestille meg hvordan de oppfatter verden - det må vel nesten være slitsomt å å så mange inntrykk, for de er jo observante hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser jo alle små detaljer som ikke vi legger merke til... Når hun ser kontrastene i noe, skal hun jo med en gang plukke litt på det...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie gjør også det der. Hun skal ha tak i kremer og kluter som ligger der, og ta litt på veggen som hun synes er veldig rar...Har en gul/grønn strie på veggen på badet, så hun synes den er rar å ta på tror jeg..Nåpr vi får fliselagt der skal jeg feste leker med sugekopp på flisene, så kan hun leke med de imens:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...