Gå til innhold

Frokost på senga i dag, da??

nicco

Anbefalte innlegg

Vet at mange ikke er mødre ennå, men for dere som er det, fått noen oppmuntringer i dag??

Mannen min har jobbet i natt og kom hjem etter at vi hadde stått opp. Men han hadde med seg boller til oss, som han hadde kjøpt på bensinstasjonen. Stort mer får du ikke kjøpt her kl.7.30 en søndag morgen. Men ungene ble kjempeglade, og jeg prøvde å smile og se ut som DET var drømmefrokosten min i dag. (har egentlig bare lyst på masse grapefruktjuice og polarbrød med ridderost....)

Ellers pleier vi ikke å feire morsdag, kanskje noen kort fra ungene. Hva med dere andre da?

Fortsetter under...

Vanligvis så klarer jeg ikke å ligge så lenge på morsdagen at de får laget frokost, men i dag klarte jeg det. Voknet av at min 5 åring kom inn på rommet og ropte: Gratulerer med torsdagen!

Da jeg kom opp var frokostbordet dekket, og de hadde tint opp rundstykker, kanelboller og laga te. Og guttene mine hadde laget et fint kort til meg. Senere skal vi ut å spise middag. Ser ut som dette blir en fin dag!

Ønsker alle dere en fin morsdag! (uansett om barna er utenfor eller innenfor magen)

Ingen frokost på senga nei...

Ikke husket jeg det, og ikke mannen min det heller. Mistejenta på 13 sov hos en venninne i natt, men når hun kom hjem fikk jeg en flott presang. En kinesisk vifte og en pose med godteri.

De to andre innrømmet litt skjelmsk at de hadde glemt det.

Sånn er det med tenåringer i hus, som har mer enn nok med sitt eget liv akkurat nå ;)

Når de var mindre, var det alltid stor stas å gi frokost på sengen. Måtte late som jeg fortsatt sov, og ble kjempeoverrasket. Ikke minst morsdagskortene er jeg veldig glad i. Der skriver de alt om hvor glad de er i meg osv. Har samlet på alle i nattbordskuffen min.

Håper det blir en ny liten gullklomp som kommer med slike kort etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...