Gå til innhold

Hallo?????e vi ikkje voksne damer her?????

Anbefalte innlegg

Hvilken rett har du som ikke røyker/har sluttet å røyke(de som har sluttet kan faktisk være verre enn de som aldri har røyka) å kjefte/komme med drittslenging te folk som sliter med røykinga??

blir skikkelig provosert/forbanna når i les her inne...

det hjelp ikkje de som vil slutte å røyke at folk slenger dritt til de..

mye bedre å støtte de...røyka selv,men slutta ganske fort når i fikk vite det...

ikke røykere: skjønne ikkje koffor dere orke å gå inn på den siden her engang i,når dere aldri har prøvd det selv...dokker veit ikkje ka dokker snakke om engang,pell dokker te krangledebatten istedet....

vi e trossalt voksne mennesker(skal iallefall være det),venter/prøver å få barn,ska dokker føre sånne negative holdninger til ungene å eller???

til og med ei jm hakke ikkje på ei som røyke..de poengtere heller det med alkohol...

alle her inne veit røyk ikkje e bra,hverken for seg selv eller de i rundt seg...

men no må i på jobb..ha en fin dag alle sammens :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8179082-halloe-vi-ikkje-voksne-damer-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg skjønner deg heilt:) har nett funnet ut at eg er gravid men sluttet ikke med en gang, er ikke lett i det hele tatt. nå har eg sluttet sånn halveis, men tar noen trekk av og til...

forventer av meg selv at eg slutter helt så snart som mulig, men er vannslelig.

å dere som kommer å klage på oss som røyker!!! det er ikke lett å slutte, har dere noen stygge komentarer til oss som ikke haar sluttet heilt å røyke enda! hald det for dere selv!!!!!!!!! ingen er intressert å høre på!!!!

blir så irritert over at folk skal kritisere andre hele tiden,mye for å heve seg selv....

vet det e vanskelig å slutte...'

sleit mye med mitt forrige barn,klarte aldri å slutte helt...røyka en del faktisk...men var mye med omstendigheten rundt også...ikkje at i ska skylde på det,men det hadde en del å si da...men no har i klart å slutte helt...kjenne heldigvis ikkje nokka sug heller... det mye hjalp å dra til jm,få prate ed henne,og ikkje minst høre hjertelyden :-)

røyka aldri en hel røyk,kunne gå dager uten,men noen ganger ble det nokken trekk...

du klare nok å slutte sjø :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...