minime<3 in belly Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 billig vil jeg vel kanskje ikke påstå at det var og jeg syns de hadde mye kjipt der jeg da....
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Synes H&M og Lindex har finere og billigere klær enn dette jeg da...og større utvalg... Kanskje det er innehaveren av nettbutikken som driver anonym reklame her?
liliana Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Tror jeg må si meg enig der. Ikke mye billig og spennende.
mai-bebbis ble apriljente Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 H&M?? Jeg hadde heller ikledd meg en sort søppelsekk enn å gå i mammaklær derfra...
VinterSol+2 Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 jeg er så glad i H&M!! Størrelser som jeg vet hvordan sitter, passelig i pris, og fine klær. Det viktigste for meg er iallefall å ha en del "basisplagg" og det får jeg på HM! Hvorfor noen absolutt har så mye i mot de, det skjønner jeg ikke.. er de ikke med i initiativ for etisk handel også? IKEA er iallefall det, til min store glede!
mai-bebbis ble apriljente Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Antagelig fordi klær sitter forskjellig på forskjellige folk
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 henger meg på "vintersol m/krembolle". thank u h&m,hehe masse utvalg til store og små,åsså så fine søte klær til unger da. men hver sin smak og det vi respektere hverandre for.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Kleda generelt var ikkje så billige, men bikiniane var jo genialt billige då!! På sal vel og merke Enig med VinterSol - H&M er flott (men mammabuksene forstår eg meg ikkje på...)
nynne78 Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Jeg synes det var masse fint der til bra priser! Særlig kjolene. Jeg skal i bryllup til sommeren og trenger en pen kjole. Da er det godt å vite om noen til under tusenlappen. Kommer jo ikke til å bruke den mange ganger akkurat. Har enda ikke kjøpt noen nye klær, men begynner å glede meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå