Gå til innhold

Jeg hadde englevakt i dag--men huff for et sjokk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maatte bare skrive et innlegg her, for naa er jeg saa sinna og samtidig saa lettet at jeg bare maa faa det ut. Jeg var paa vei hjem fra butikken i ettermiddag, og saa meg godt for da jeg krysset gata paa groenn mann (eller hvit mann, som det er her i USA). Jeg hadde nesten krysset veien helt da en bil tok en venstresving fra en sidevei i full fart, og krysset over i motsatt kjoerebane til der den skulle vaere...rett mot meg! Bilen kom saa fort at jeg bare saa den foran meg og ikke rakk aa loepe til siden, men jeg registrerte at damen som kjoerte satt og pratet i mobiltelefonen.

I det oeyeblikket var den eneste tanken som gikk gjennom hodet mitt "stakkars lille ungen min." Det rare var at jeg egentlig ikke redd for aa miste livet selv, men bare tenkte paa babyen. Hvis jeg doer naa doer ogsaa babyen tenkte jeg. Det er i grunnen rart hva man rekker aa tenke i et saant oeyeblikk.

HELDIGVIS braastoppet bilen i det damen registrerte at jeg krysset veien. Det var bare en halv meter mellom den og meg. Og jeg merket adrenalinrusjet da hun stoppet--og at jeg var kjempesinna. Aerlig talt--prate i mobiltelefonen og kjoere rett paa en fotgjenger som gaar over paa groenn mann--og i feil kjoerebane! Atpaatil tror jeg ikke hun brukte blinklysene. Utrolig hva man legger merke til. Det burde vaert forbud mot mobil i bil her ogsaa!

Huff--maatte bare fortelle om det her. Jeg er saa inderlig glad for at baade babyen og jeg lever. Haaper ikke babyen merket eller tok noe skade av det sjokket vi opplevde. Men jeg takker Gud for at vi lever begge to--og det gjoer mannen min og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff og huff....mange kjører i sin egen verden når di e ute å kjøre.men d e jo supert at d gikk bra md dæ og babyen :) stor klem.

Skrevet

Huff, får heilt frysningar eg. Det er så mange folk som ikkje burde ha lov til å køyre bil altså!! Men så bra at det gjekk bra med dykk begge to!!

Skrevet

jeg må le litt, IKKE fordi du holdt på å bli påkjørt men jeg vet akk hva du snakker om.

Jeg har selv bodd i Houston og der så jeg ofte damer som kjørte på rødt, ikke blinket, snakket i mob og sminket seg samtidig....

Dette så jeg daglig.... Til og med så jeg en dame som drakk kaffe, snakket i tefefon, tastet på lap-topp`n sin og "prøvde" å kjøre bil samtidig....

De kvinnfolka der nede er ikke riktig kloke....

men vi i norge snakker like mye i telefon i bilen selv om det er forbudt.....

Så jeg tror kanskje ikke det hadde hjulpet, men på en annen side så er det jo PURK rundt hver eneste sving der nede....

Det ser man jo ikke her hjemme i norge. Deter jo såvidt de syns....

Skrevet

ah.. jammen godt det ikke skjedde deg og den lille noe... trafikken er skummel altså..kan ikke stole på andre en seg selv...

bra englene våket over deg ;o)

har blitt så redd i trafikken etter jeg ble gravid jeg.. blitt en skikkelig pyse på veien... mest redd for de som kommer imot meg, vet aldri hva man møter....skummelt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...