mamma til3 Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Nå har jeg skaffa meg en litt eldre simo med lufthjul. 1-2 av hjula er utslitt i festa, altso er som slik at de ikke sitter godt nok på. virker slarkete. Noen som vet hva nye koster? Er det forskjellige hjulstr. på simovognene? Nå har jeg en simo bertini og synes vogna er kjempegod til jenta men tror jeg burde ha nye hjul så jeg ikke får meg en overaskelse på en trilletur! Noen her som har hjul å selge sånn tilfeldigvis? Jeg har bare null peiling på simo vognene..aldri hatt sånn vogn..
mammatilsommeren Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Hei du! Det kan være litt forskjell fra vogn til vogn, men ta en tur innom( eller ring) en forhandler som fører Simo vogner. Som regel er det sånn at, det kan være litt vanskelig å få tak i deler til litt eldre vogner, men hjulet mener jeg ikke er noe problem. Nytt hjul kan jo variere fra butikk til butikk, ca 250-350 pr stykk, men hadde jeg vært deg, ville jeg ha ringt litt rundt først å funnet ut hvor et billigst og kjøpe! Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå