Gå til innhold

Hvorfor ty til slankepiller???


♥Dumle♥ har tre søte små♥

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig overbevist om at det er en livstilsendring som må til...

Masse bevegelse,mer sunn kost og masse kutt i søtsaker.

 

 

Sjekk ut programmet "sunt og godt" på tv2..

 

(hilsen ei som har litt igjen når det gjelder bevegelse da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, de fleste overvektige mennesker, har prøv det meste av dietter og kan alt om sunn kost og kaloritelling. En overvektig person vet hva hun/han er blitt overvektig av. For mange er reductil redningen for å greie å leve å legge om kosten og leve sundt. Det er mye jobb å skulle kvitte seg med 30-40 kilo overvekt, da er det godt for mange å kunne få litt hjelp på veien. Vektproblemet til mange er mer sammensatt enn at kun kalloritelling vil hjelpe.

 

Mulig du ikke mente reductil nå, men alle tabletter og pulverdietter, da er jeg enig med deg. Man lærer ingenting som kan hjelpe for å få et sundt kosthold ved å bruke alle mulige tidsbegrensede miralelkurer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo enig med deg ang. livsstilsendring, trim og kosthold. MEN... de fleste som er overvektige, har prøvd det meste av dietter og kurer. Det går faktisk lettere hvis du får en drahjelp (f.eks. slankepiller...) det er jo heller ikke meningen at en skal gå evig på disse. Men har selv prøvd Xenical (funka ikke nei...), nå prøver jeg istedet for å betale 700.- pr. mnd. å legge om kostholdet og ta det saaaakte.... det går sakte å da, men det vises på vekta og jeg har fått kommentarer om at jeg har blitt tynnere i ansiktet. Det er iallefall en motivator for meg. Har også tro på at sakte slanking gir det beste resultatet og at en kan klare å holde det ved like. Men det er alltid fristende å ty til alle disse pillene og kurene det blir reklamert for. Aner ikke hvor mye penger jeg har brukt på slike ting, men det er iallefall mange!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke fritatt et sunt og variert kosthold bare fordi man har en resept på reductil eller xenical. Pillene kan være et ekstra spark i ræva for de som slanker seg, og bidra til økt nedgang SAMMEN med et fornuftig kosthold.

 

 

Og det programmet du refererer til.. hadde det vært så vel at Charles Tjessem hadde knakket på døra hver gang jeg ikke har overskudd til å tre fisk på pinner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...