Lizzu Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hei!! Spennende og se hva du kan få opp i forhold til de som har spådd meg før :-) Jeg er født 30.03.71 og min samboer 11.10.62.. Vi har to barn hver fra før..Og nå venter vi en liten gutt med termin 22.04.07 og da lurer jeg på om du kan se på dette : 1.når kommer barnet (dato)?? 2.blir det en kjapp fødsel?? 3.hvor stort er barnet?? går alt bra?? 4.ser du flere barn på oss og evt.kjønn da?? 5.får du frem noe bryllup i nærmeste framtid?? Dette blei mye det,men men man vet jo aldri når man får svar her inne,så da er det greit å få med det meste:-) På forhånd takk!!
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Han kommer på overtid, føler litt på 25... Kommer litt an på hvordan du definerer rask;) 15 timer fra første ri (ikke maserier) Barnet er ca 3700 g Ser ikke flere barn eller i allefall diskusjon om det... Ser ikke bryllup ennå... Legger til; jeg er ny i gamet, har ikke gjort dette mye før, har bare gjort det for venninner tidligere. Så ta det med en god klype salt;) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå