leala Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Det kan jo hende. Bor på Fjellhamar, men ut fra signaturen din er jeg imidlertid neste dobbelt så gammel som deg :-), men fortsatt første gang. Gleden er vel like stor tenker jeg. Ha en fin dag.
superhappy32-guttemamma Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Bor i Sagdalen som dere ser er jeg 32år og det er første gang for meg og. Skal føde på Kongsvinger ettersom jeg har hørt mye skryt av fødeavd der.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 egentlig har jeg ikke noe her inne og gjøre siden jeg har termin den 10aug, men ville bare si at jeg bor i Lillestrøm
fådagerigjen Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Kommer jo litt an på hvor lngt du strekker Lillestrøm området :-) Er født på Strømmen, og nå bosatt i Sørum (ved Sørumsand) Handler og møter venner stort sett i Lillestrøm, da jeg ikke kjenner noen her vi bor. 38 år, venter nr. 2, har en sønn på 11.
ennaH Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Oj, så langt unna? Tør du virkelig det?!? Eller planlegger du å ligge værfast i Kongsvinger-traktene de siste ukene før termin? PS. Bor på Lørenskog, så det kan selvsagt hende at jeg møter noen av dere på Ahus.
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 flott jenter! husk at det er BIM-Treff på Egon på Lillestrøm på mandag!! :) si ifra hvis dere vil være med på BIM-treff sidene! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå