Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 jeg har ikke vært noe kvalm under hele svangerskapet,men har plutselig blitt det nå..har vært kvalm i flere dager..noen som vet om det er normalt?noen spesiell grunn? er i uke 29
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Omgangssyke på gang???? Magen sitter høyt???? 2 muligheter!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Eg anar ikkje om det er normalt men eg har vore kvalm no på slutten. Har ikkje spydd men har vore kvalm sidan rundt ca veke 30. (er no i veke 34). Var også kvalm fram til veke 12. Er ikkje sånn spykvalm men forferdeleg uggen.... Anar ikkje kvifor eg e kvalm..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 JEg også, får sikkelige kvalmebølger. Er nå i uke 37, antar det er pga fødselen nærmer seg. Det hjalp en del å slutte med bringebærkapslene!!!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Hei.Jeg har også vært forferdelig kvalm de siste to ukene.Er 30 uker i dag.Vet ikke hva det kommer av ,men jeg tror det er ganske vanlig.Søsteren min sa at det kan tyde på babyen har masse hår på hode .He,He.
*Mi tesorito* Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Jeg våkna i natt og hadde den værste halsbrannen. Lå våken lenge, så gikk å tok en sånn tyggetablett. Det hjalp litt, men ikke helt, gikk og la meg igjen så ble jeg helt plutselig kvalm og kasta opp nesten uten forvarsel.. Rakk ikke frem til doen engang.. så jeg skrubba gulv i natt... var så rart, for gikk helt over med en gang etterpå.. Vært helt fin etterpå.. Kommer til å ha bøtta ved senga sånn just in case fremover. Rare greier...
catine Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Det er nok helt normalt- hadde det selv en periode rundt uke 31 og utover, og av og til kastet jeg også opp. Var mest om morgenene.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Våknet kl 07 i dag og var direkte uvel, kl 1030 måtte jeg løpe på do, med kraftig diare, ca kl 12 måtte jeg igjen på do med diare og så spydde jeg. Har vært kvalm siden. Må nå ligge bom stille i senga, kan ikke snu på meg uten at kvalmenkommer veltende over meg. Nå nå ligger jeg med lap topen i fanget og bimmer. og tenker på alt jeg skulle hatt gjort.... jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå