Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Sitter her å holder på å hoste meg i hjel. På hostesaften i skapet står d "Ved lang erfaring vad bruk av toxi hostesaft er det ikke påvist skade hos fosteret. Ta allikavel kontakt med lege før du bruker toxi i graviditetn".... Bestemte meg for å ikke å ta, men sitter å hoster så fælt at eg ikkje skjønne kordan eg bli å klare å få såve i natt.. Hadde dere tatt ei t-skjei me hostesaften??
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Sist gang jeg gikk gravid, hosta jeg MASSE... Og legen ga meg tuxi i 2.trimester. Fikk beskje om å bruke den forsiktig og ikke overdosere. Ta deg hostesaft du, jeg hosta på meg ribbeinsbrudd 2 mnd før fødsel og det er ikke å anbefale... Får håpe du får en god natt søvn
diabetamor Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Hei. Vet du, hadde jeg hostet så jeg ikke fikk sove, og hadde tatt Toxi tidligere ville jeg tatt litt! Du trenger jo ikke bøtte nedpå, men ta litt for å roe kløen i halsen, og gi magen litt avslapping (den jobber jo endel fra før nå...) ;-)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2007 Tusen takk! Redda kvelden min no ja:) Skal ta meg ei t-skjei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå