Gå til innhold

Promper barna deres mye ?


M-82 har fått ei prinsesse:)

Anbefalte innlegg

Malin er helt ekstrem..hun promper mye både natt og dag..

D tyder vel på mye luft, men positivt at hun får d ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emre Amadeus promper veldig mye. Raper egentlig lite, men får ut lufta ved promping ja. Har ikke hatt så mye magesmerter, så jeg er glad for hver eneste promp. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. jonathan puttrer som en gal.. hehe.. raper lite han oxo.. kommer heller ut bak hehe...

 

er jo bare bra hen får det ut.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, MYE! Og det er de stink bombene! Men så bæsjer han bare hver 4-5 dag, så mye luft som skal ut. Men virker ikke som om han har vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp.. lukter jo hoggorm når jonathan fiser oxo.. fytti fy... noen ganger tro jeg han har bæsjet , for det lukter så forferdelig... hehe oxo sånn som det braker hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her prompes det også masse :P er greit etter at han har bæsjet.. men når det har gått et døgn og jeg regner med at han skal bæsje hvert øyeblikk lukter prompene skikkelig ille :o hender at jeg løper ne for å skifte bæsjebleie som viser seg å bare være promp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye promping her og ja .-) Er et fast rituale hver gang hun våkner - ligger med o-munn, konsentrert blikk og stram kropp og promper ...hehe...Og når hun er ferdig kommer gjerne et fornøyd smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...