Gå til innhold

Hvordan overraske vordende far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvordan dere skal formidle nyheten til deres kjære? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vår første testet jeg positivt om morgenen, etter at han hadde gått på jobb. Så dag gikk jeg på senteret, og kjøpte en navnebok, en blå joggedress og en rosa kjole, og ga han dette på etterniddagen :) Den kvelden leste vi navnebok, og diskuterte navn. Det ene vi ble enig om den kvelden (kom flere alternativer senere da), heter faktisk gutten vår:p

Dersom jeg blir gravid igjen, har jeg gjort klar 2 bodyer i str 62, med skriften "Lillesøster" og "Lillebror" + en genser i str 98 med skriften "Storebror". Disse skal sambo få når den dagen forhåpentligvis snart kommer....

Skrevet

Leste her inne en gang (ikek meg altså, for jeg har ikek selv enda) men da var det ei som hadde gjort det på slik en artig måte, hu hadde kjøpt sko, barneasjett/bestikk ol. Bleier og masse barnetiolbehør da og satt rundt i huset. sa da far bemerket det fikk han vite hvorfor.. hehe. litt artig

Skrevet

æ trur at æ bi å teste før han drar på jobb, slik at han får vite d slik som æ:)

Skrevet

tror nok jeg og tester før jeg drar på jobb i morra.. spørs om han ikke blir vekt med et gledesrop isåfall.. jeg vil se han når han får vite det.. å-- pliiis pliiis si at jeg er gravid slev om cb testen sa jeg ikke var det (en svak strek på pinnen jeg skulle ta ut...)

Skrevet

jeg har lest om ei som kjøpte en barneskål og barnebestikk, og dekka på middagsbordet til seg, mannen og babyen i magen... Syns egentlig den var litt kul ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...