Gå til innhold

BENJAMIN HAR RULLET FRA MAGE TIL RYGG

Benni-min

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om jeg skal tro det, men det har skjedd så mange ganger i dag. Sist uke fikk jeg en øvelse av fysioterapeuten jeg skal gjøre med han. Det er bl.a legge han på ryggen og hjelpe han å snu seg fram og tilbake. Men i dag når jeg skulle hjelpe han tilbake fra mage til rygg, snudde han seg selv. Trodde han bare veltet, så jeg tok han tilbake. Det samme skjedde 4-5ganger. Tok en pause og prøvde igjen litt senere, og det samme skjedde. Det kan vel ikke være velting hver gang??? Får tårer i øynene av å bare se han for meg. SÅÅÅÅ STOLT AV LILLEGUTTEN MIN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! Nå ble jeg glad på dine vegne!! Da skal du se han er i full gang med rulling han og siden det skjedde så mange ganger. Så morro, forstår godt at du er stolt da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da! Min Ingrid ruller ikke enda hun. Men hun sitter rak som ei dronning i ryggen alene og løfter rumpa når hun ligger på magen, så jeg er egentlig ikke så stressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å det var moro:) Du skal se,nå når han begynner å få teken på det,så går det bare fremover:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så godt å høre!! vet så alt for godt hvordan det er når ens lille ikke kan hva andre barn på sin alder kan, og man kanskje blir litt misunnelig på andres utvikling... Så flink han er, nå kan det bare gå en vei, rundt og rundt og rundt!

Synne glimta til og "rulla" fra mage til rygg forleden dag hun også, på tross av gipsen!! var mer et velt her i gården da, men det var likevel utrolig moro, og jeg ble knall stolt, for det beviser at hvis vi bare trener iherdig så kanskje hun kan klare det mer bevisst etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!! Her har vi en liten jente som plutselig lå og strevde voldsomt for å komme rundt fra rygg til mage - og klarte det til slutt uten hjelp! *STOLT*

Det er så kos når utviklingen går fremover...ENDELIG! :) Ikke lenge før vi beklager oss over at de ruller over alt nå...ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...