Gå til innhold

Sliten...


♡Linda♡

Anbefalte innlegg

Samboeren er vekk ikveld og jeg merker nå at jeg er super sliten.. Har gått og gått med snuppa.. bare gråter og er kjempeurolig.. hver gang jeg legger henne ned våkner hun å begynner etterhvert å gråte (tror det er mageondt).. Merker nå hvor godt det er å være 2 om kveldene da hu er mest våken og sutrete.. greit å være 2 som bytter på å roe henne..

Skuldrene mine er ikke mer tror jeg.. sjekk sliten i skuldre, armer og hodet... begynner å merke at jeg er supertrøtt å, siden jeg fikk såder med søvn i natt...

 

Er så greit for de mannfolka å dra ut... skjønner jo at det er gøy å komme ut litt å.. men hadde vært godt for en selv å... fikk ikke barnevakt idag da alle er syke rundt om + at siden hu er så urolig om kveldene ville jeg egentlig være i nærheten.. jaja...

 

syteinnlegg detta her.. måtte bare få ut litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du :)

 

Skjønner d er slitsomt.. Vi måtte også bære mye rundt på malin en periode,og da hadde jeg konstant vondt i ryggen..

Men etter hun tok smokken slipper vi d.. Har dere ikke vugge ? Vi vugger malin mye om kveldene,og d hjelper mye..

 

Ikke bestandig så gøy å være alene mens mannfolka er ute å koser seg nei.. Min sambo er på julebord (i feb av alle tider)...

 

Men vi får ta d igjen:)

 

Håper jenta di roer seg,sånn at du også får kvilt deg,så håper jeg dere får sove godt i natt!

 

Trøsteklem fra oss :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...