Gå til innhold

Dagmamma ledig - Sandnes

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal bli dagmamma til høsten - 07. Stortrives hjemme, og har liten lyst til å gå tilbake i en svært hektisk jobb. Har en gutt på 3 som nå til daglig går i barnehagen, samt ei lita på 1 hjemme.

Er utdannet innen helsevesenet, og har et perspektiv på å være hjemme minst 2 år til...til minstejenta er 3.

Søker primært etter barn som er 1-2 år, slik at mi får lekekamerater.

Er MYE ute hver dag, samt går i Åpen Barnehage på IMI i Stavanger. Jeg kjører dit, så jeg håper det er ok at jeg har ungene i bil. Barneseter har jeg - og forsiktig bak rattet er jeg også! ;)

Da jeg har jobba turnus i mange år, så er jeg åpen for å være dagmamma også om kvelden. Og til nøds natt dersom det skulle være nødvendig.

Bor i Smeaheia.

Vil betale skatt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8177593-dagmamma-ledig-sandnes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tilfeldigvis lyst å bli dagmamma allerede nå i mars da?

Jeg trenger desperat dagmamma i området Sandnes-Stavanger fra ca 1.mars! Håper jo selvsagt på å få barnehageplass fra høsten, men ingenting er jo sikkert!

Har allerede fått en dagmamma på Klepp, men det er jo motsatt vei....

Guttungen min er 1 år i slutten på mars, og vi skal snart flytte fra Åsen(Stavanger) til Skjæveland! Jeg jobber i Stavanger, og mannen jobber på Forus!

Ta kontakt hvis du kunne tenke deg å begynne snart ;-)

Hej,

Jeg er dansk og bor i Stavanger på 5 år med min norske kone Anne og vores søn Peder. Peder er 13 md. og er vi er i voldsom knibe med en dagmama. Jo før jo bedre.

Anne er jordmoder på SUS og arbejder nattevagt. Mit arbejder kræver af og til rejse, hvilket er en udfordring mht passning om natten når dette koliderer.

Hvis dette har nogen interesse må du hjerteligt gerne tage kontakt for at snak.

• 2 uker senere...

heisann!

jeg har dagmamma til jenta mi på 18 mndr fram til det nye barnehage året begynner(det er vel i august), da får dagmammaen min mest sannsynlig barnehage plass til gutten sin, og vil begynne å jobbe. Vi har også søkt barnehage til jenta vår, men hvis vi ikke får plass, kunne dette absolutt være av interesse for oss. bor selv på stangeland.

du kan jo sende meg en mail om du vil:)

adressen er [email protected]

• 1 måned senere...

Annonse

Hei, hei!

Vi bor også i Smeaheia (praktisk!), og vi har behov for dagmamma fra sensommer/høsten av! :-) Vår lille blide jente blir ett år i oktober. Hun hadde nok satt pris på å få leke sammen med din lille jente! :-)

Dersom du fortsatt "er ledig" og synes dette kunne være interessant blir vi svært glade dersom du sender oss noen ord på mail; [email protected]

Håper å høre fra deg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...