Gå til innhold

Juni: Flere som....


anntintin <3

Anbefalte innlegg

....sovner på magen?

 

Lillemann nærmest nekter å sovne på ryggen. Snur seg rundt straks han har lagt seg i sengen og legger seg godt til rette på magen. Bruker å snu han etter han har sovnet på kvelden og må av og til snu han før vi går å legger oss også. Når han sover på dagtid lar jeg han faktisk sove på magen; for da sover han ikke så tungt og våkner bare.

Snakket med HS om dette og hun sa at jeg behøvde ikke stå opp om natta for å snu han, men det er litt ekkelt allikevel synes jeg.

 

Men det ser ut som om han sover veldig godt på magen da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp!!!

 

Her i gården har d vært mest pop å ligg på magen sia han hadd kolikk.. men han har ikke fått lov tel da, men no gjør han akkurat som han vil med engang e snur ryggen tel..

 

Han snur se m engang han sovner, og når e e sløv m nattamminga og bærre tar han opp i senga og tilbyr selvforsyning, så har e endel ganga våkna m at han ligg på mage oppå me (d kan vært tungt ja, hehe)

 

Men e har fått samme beskjed som du av HS, og ja e syns og da e ekkelt å finn han på mage når e våkna.

Har ei bekjennt som mesta sin baby i krybbedød, og da va jenta over året. sekkert derfør at e e litt overhysterisk av og tel, må ta me sjøl i nakken, går ikke ann å våk over di små natta lang..

 

Men disse små har en egen evne tel å få mamma bekymra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ubehagelig å se han sove på magen, men jeg har ikke vært så lysten på å legge han i pose heller...

 

Det går vel som du sier ikke å være overhysterisk; da vil vi vel få nok å uroe oss for opp igjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...