Gå til innhold

Morsdagsgave/ valentinegave


Guttemamma :o)

Anbefalte innlegg

Forventer dere å få gave ved disse annledninger?

Jeg hadde syntes det var koselig å få en liten oppmerksohet men forventer ingenting.

 

Fikk valentingaven fra mannen min i går.(Klarte ikke å vente) Kjempe hyggelig å bli satt pris på. Gaven var litt harry men også ganske søt ... en string truse med bilde av han på...

Han syntes han var kjempe romantisk..hihi

 

 

Tror ikke jeg får morsdagsgave så jeg shoppet en genser og en topp til meg selv i stad. Fikk ikke dårlig samvittighet engang .o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg forventer ikke noe.. tror ikke han husker at det er morsdag i morgen engang.. hehe... men valentins dagen har jo svigerfar bursdag så den dagen burde han vel huske på.. fikk ikke noe på den dagen i fjord heller, og da kjøpte jeg til han.. heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer selvfølgelig ingenting, men min kjære samboer er ganske så romantisk..

Fikk morsdagsgave i dag,tullipaner og et kjempefint kort :-))

 

Har fått oppmerksomhet på alle valentinesdager frem til nå,så han har vel noe på lur min kjære samboer:)

Men som sagt,forventer ingenting..Er like glad i han for d!!

 

Jeg kommer nok til å kjøpe et fint kort til han og kanskje en litn ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer husker ikke sånnt... I dag ligger han fyllesyk i sengen...fin morsdagsgave det ja.....

 

Håper han husker Valentinesday...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går hadde vi 10 års jubileum.. i dag er det morsdag og snart er det valentines day...

 

ikke fikk jeg noe og ikke kommer jeg til og få noe heller..

 

skulle fått sofa til jul/bursdag.. men det blei ikke noe av... han fikk dyr laptopp av meg...

 

føler meg såååå verdsatt... not...

 

nå er han ikke en smule romantisk.. men han kunne i det minste ha vist meg litt mer oppmerksomhet i går..

 

du som syntes g strengen med bilde av han var harry.. han har i det minste tenkt det ut og lagt litt arbeid i det....

 

for en gangs skyld skal jeg være anonym.... liker ikke og sutre.... men må bare sutre litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være lov å sutre!!

Jeg fikk en koselig frokost i dag. Og han som var så opptatt av at han måtte sette en viss standar på morsdagen, sånn at det ble en fin farsdag:) Ikke en blomst engang fikk jeg.

 

Men jeg vet at når det blir farsdag, så kommer jeg til å finne på noe. Jeg syns det er hyggelig at man husker på hverandre innimellom, selv om mange sikkert mener det bare er slike dager for å øke kapitalen i buttikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk morsdags gave:) en bukett lyse rosa/lilla tulipaner og et nydelig kort som moren min har skrevet fra sønnen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tulipaner (som vi kjøpte sammen på fredag hahahahahaha) men på sengen i dag fikk jeg verdens fineste kort fra Hanna og jeg grein og grein og grein og grein mens jeg lå i sengen og ammet. Stakars Hanna så på meg med DE øya.

 

Verdens fineste kort!! Blir så glad når han hadde skrevet så fint. Nederst hadde han skrevet: PS: Pappa er grei han også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått gave- men har ikke åpbnet den enda..... :-o var så utrolig dårlig humør når jeg våkna i dag- trøtt og sliten, med kjempevondt i hodet:-/ sovet helt elendig i natt...... lillegutt var våken to ganger og jeg fikk ikke sove i mellom.......

Men nå tror jeg snart jeg skal åpne den..... hehe!!!

De var så søte da- når jeg kom inn etter å ha luftet bikkja hadde lillegutt gaven i fanget i vippestolen sin :-) også fulgte det med et julekort (!!!!!!???) som det stod tl verdens beste mamma fra pappa og Jakob!!

 

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg må åpne den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss er spesielt romantiske, og jeg må si at jeg syns spesielt valentines day er ganske tullete og vi har aldri gitt hverandre noe den dagen. Mannen min husket ikke at det var morsdag i dag, men jeg fortalte det selvfølgelig til ham og da lagde han vafler til meg. Hyggelig det! Jeg er ikke så opptatt av at man må kjøpe noe på disse dagene, syns det er hyggelig at man heller gjør noe for hverandre eller at barna laget et fint kort eller noe. Alltid hyggelig med litt positiv oppmerksomhet. Syns vel at disse dagene er laget av handelsstanden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...