ragge Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 murring i rygg, nedpress i underlivet mensensmerter nederst i magen,slimer... er 37-4 i dag, hodet har festa seg. er dette tegn på at d skjer snart eller går jeg ut ukene??? er helt blank nå selv om jeg har 3 sv.skap fra før.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Har det også slik! Er 35 uker i dag og har til tider veeeeldig vondt! Skal heldigvis til kontroll på mandag så kanskje jeg får et svar da!
ragge Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 fortell meg hvordan d går da? er så ufattelig lei av å gå sånn.. takk for svar =)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Har det sånn jeg også, ved forrige svangerskap også. Da gikk jeg sånn i 2 uker
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 nedpress og mens smerter har jeg også..fikk det etter at hodet festa seg så det er jo alltids litt vondter nå mot slutten... tror ikke du skal være bekymra altså! fødselen er uansett like om hjørnet for oss nå :)
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Slik har jeg det også, hatt det slik i 2 uker nå. Nedpresset begynte i romjulen... Er veldig spent jeg også på hvr lenge jeg går. Livmortappen har blitt myk og den er snart utflatet. Hodet er ikke ordentlig festen, men hun har glidd ned i bekkenet og magen er sunket. Godt å få puste litt igjen:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 hvor langt er du på veg? har du hatt mye kynnere osv siden livmortappen din er myk og snart utflatet? har hatt så mye kynnere jeg å det er så ufattelig vondt...lurer på når de går over til rier jeg altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå