Gå til innhold

Noen som vil være med på babykino?

Anbefalte innlegg

Dere vet det sikkert, men jeg har oppdaget at det er babykino både i Skien og Porsgrunn. Mulig dette er best for de med små barn (under 6 mnd), men jeg har tenkt å prøve, selv om gutten min er 8 mnd. Det starter kl. 12 (i alle fall i Porsgunn, jeg fant ikke noe klokkeslett for Skien). Det er lavere lyd enn på vanlig kino. Noen som har lyst til å være med?

Her er filmene de viser:

Skien:

15. februar: Mars og Venus

22. februar: Natt på museet

1. mars: Parfymen

8. mars: Dream Girls

Charlie i Porsgrunn (kl. 12.00, kr. 50,-):

22. februar: Mars og Venus

Du kan lese filmomtale av Mars og Venus her: http://www.filmweb.no/kino/article101584.ece

Fortsetter under...

Ja kino hørtes koselig ut... selv om lillemor er 6 mnd er jo hun baby så det må vell gå bra det vell ? Litt flaut men selv om jeg bor i skien ( nenset så er jo nesten porsgrunn da ) så vet jeg ikke hvor kinoen i skien er engang....... Men har vært på kino i porsgrunn mange ganger.... Kan ikke vi finne en dag også gå sammen da ? hadde vært koselig det da......

He he he.... nei det kan jeg tenke meg at den ikke er... hehe.. bare noen peker meg i riktig rettning så går det nok veldig greit !

men kan ikke vi ta å bestemme en film og en dag da også skriver vi det opp som et treff så kan alle som vil komme ?

Klemmer fra

Ja vi kunne jo satt det opp som treff ja :) Hadde vert koselig det!

Får si i fra hvilke dager dere kan da.. For jeg kan som regel alle dager jeg :)

25. januar: Andre Omgang

1. februar: Blood Diamond

8. februar: Jenter

15. februar: Mars og Venus

22. februar: Natt på museet

1. mars: Parfymen

8. mars: Dream Girls

Klemmer fra

Annonse

Satt det opp som et treff, jeg. (Aldri gjort det før, håper det ser greit ut, ellers får dere endre på det!)

Sikkert lurt å komme litt før, jeg skal i alle fall det. Tenkte å trille litt først, i håp om at lillegutt sovner før filmen...

Håper mange kommer! :-)

Som jeg skrev i posten til løvehjerte ( williams mamma ) så har mitt lille lykketroll fått ørebetennelse så vet ikke om vi kommer oss dit førstkommende torsdag... men vi snakket litt om å ta det torsdagen etterpå for da gikk den visst i porsgrunn....Men vet ikke helt... har snakket med et par av de andre og vet at noen er blitt syke.... Må se alt litt an.....hmm... Dette ble rotete... hahahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...