Løvehjerte Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Dere vet det sikkert, men jeg har oppdaget at det er babykino både i Skien og Porsgrunn. Mulig dette er best for de med små barn (under 6 mnd), men jeg har tenkt å prøve, selv om gutten min er 8 mnd. Det starter kl. 12 (i alle fall i Porsgunn, jeg fant ikke noe klokkeslett for Skien). Det er lavere lyd enn på vanlig kino. Noen som har lyst til å være med? Her er filmene de viser: Skien: 15. februar: Mars og Venus 22. februar: Natt på museet 1. mars: Parfymen 8. mars: Dream Girls Charlie i Porsgrunn (kl. 12.00, kr. 50,-): 22. februar: Mars og Venus Du kan lese filmomtale av Mars og Venus her: http://www.filmweb.no/kino/article101584.ece
Johanne B Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har tenkt meg på kino på torsdag.. starter 12 i skien også..skal i skien forresten...
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Ja kino hørtes koselig ut... selv om lillemor er 6 mnd er jo hun baby så det må vell gå bra det vell ? Litt flaut men selv om jeg bor i skien ( nenset så er jo nesten porsgrunn da ) så vet jeg ikke hvor kinoen i skien er engang....... Men har vært på kino i porsgrunn mange ganger.... Kan ikke vi finne en dag også gå sammen da ? hadde vært koselig det da......
minimy m Emma & Emil! Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Det hadde vert morro Anette: Kinon i Skien er ikk så vanskelig å finne hehe!! Klemmer fra
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 He he he.... nei det kan jeg tenke meg at den ikke er... hehe.. bare noen peker meg i riktig rettning så går det nok veldig greit ! men kan ikke vi ta å bestemme en film og en dag da også skriver vi det opp som et treff så kan alle som vil komme ? Klemmer fra
minimy m Emma & Emil! Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Ja vi kunne jo satt det opp som treff ja Hadde vert koselig det! Får si i fra hvilke dager dere kan da.. For jeg kan som regel alle dager jeg 25. januar: Andre Omgang 1. februar: Blood Diamond 8. februar: Jenter 15. februar: Mars og Venus 22. februar: Natt på museet 1. mars: Parfymen 8. mars: Dream Girls Klemmer fra
Løvehjerte Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2007 Satt det opp som et treff, jeg. (Aldri gjort det før, håper det ser greit ut, ellers får dere endre på det!) Sikkert lurt å komme litt før, jeg skal i alle fall det. Tenkte å trille litt først, i håp om at lillegutt sovner før filmen... Håper mange kommer! :-)
minimy m Emma & Emil! Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Er m jeg Da snakkes vi til torsdagen!! Klemmer fra
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Som jeg skrev i posten til løvehjerte ( williams mamma ) så har mitt lille lykketroll fått ørebetennelse så vet ikke om vi kommer oss dit førstkommende torsdag... men vi snakket litt om å ta det torsdagen etterpå for da gikk den visst i porsgrunn....Men vet ikke helt... har snakket med et par av de andre og vet at noen er blitt syke.... Må se alt litt an.....hmm... Dette ble rotete... hahahahaha
Johanne B Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 kan visst ikke på torsdag jeg heller.. får prøve neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå