fru Heffalomp Skrevet 10. februar 2007 #1 Del Skrevet 10. februar 2007 ..og gutten har ikke begynt i barnehagen enda!! Har fått plass fra høsten av, og det er jo en stund til enda, men gutten vår er så sinnsykt "mammadalt". Har prøvd å ha barnevakt til ham flere ganger, men han "friker" helt ut og alt som hjelper er altså mamma.( Eller pappa, da.) Det samme skjer når vi er f.eks på åpen barnehage og han i et øyeblikk ikke ser meg, da setter han i og skriker og vræler og er nesten utrøstelig. Skikkelig separsjonsangst. Nå har det vært sånn i nesten 4 mnd. F.eks friker han fortsatt ut når han ser morfar. Ok da, han ser kanskje litt skummel ut m skjegg og grov stemme og "julemage" som eldstemann så fint sier det..hi hi, men når skal det gå over da? Får vondt bare av tanken på å levere ham fra meg når han er sånn. Hvordan skal dette gå hvis det fortsetter sånn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Del Skrevet 14. februar 2007 Uff, skjønner deg godt. Kvidde meg jeg og, men det har gått over all forventning. Så kanskje det gjør det for dere og? Håper det. Lykke til, og ikke ta sorgene på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå