Gå til innhold

Hjelp, magen min er enorm....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skjønner ingen ting jeg no. Siden jeg fant ut at er var gravid for litt over 4 uker siden, så har magen min blitt enorm. Målte i dag rundt navlen, og det har økt med godt over 10 cm på disse 4 ukene. Er ikke det utrolig mye??

Jeg er 3 gangs fødende da, men likevel.... Minste er no 16 mnd.

Etter mine beregninger er jeg 9 uker påvei. Lurer nesten på om jeg kanskje er kommet lenger, selv om jeg ikke tror det. Siste mens var 8 desember. Eller om det er flere der inne.... Uff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei min venn ja jeg har og gedigen mage og jeg er bare 7 uker:) jeg trodde og jeg var lengre på vei og dro til tidlig UL men legen sa det var luft haha...snakket med mange venninder som og fikk gedigen mage med en gang så gikk den ned ..det kan være at vi endelig slapper av i magen ,vi vet vi er gravide, eller det kan være luft...magen og tarmen min er iallefall i spinn:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har det akkurat sånn. Går med nr to nå og magen min er også stor. ser ut som jeg er 4 mnd på vei...Skjuler den med stort sjerf når jeg er ute,jeg er jo bare i uke 7 og synes det er litt flaut og være så stor allerede:=/ Godt å høre at jeg ikke er alene da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig hva du mener.. Jeg også var sånn i begynnelsen. Jeg slappet av i magen, fikk massevis av luft og tarmene arbeidet annerledes. Alle jeg kjenner trodde og lurte på om jeg var på vei med tvillinger.. Vekten min var den samme da, selv om det gikk noe opp og ned pga tarmene.

 

Nå er jeg 10+5 og magen har stabilisert seg veldig. Har gått opp noen kilo og ligger der stabilt, har en liiiiiten kul som er konstant, men vil ikke si jeg direkte har noen "baby-mage" enda.

 

Siden du har født før, så er det jo mulig, men virker veldig tidlig :D

Bare mine erfaringer så langt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...