Gå til innhold

jeg må¨tydelig vis se UTROLIG morsom ut..


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

for hver gang jeg prater el ser på jonathan så smiler han fra øre til øre oxo kommer det en sånn latter lyd... lager grimaser til han og da kommer også smilet og den lyden hehe... ler så jeg griner selv her jeg .. hehe

 

de er jo herlige oxo da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehehe...ja, jeg tror vi ser ganske så morsomme ut ja :)

Er d ikke hærlig når du får så mye respons ??

 

Smelter hver gang jeg:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smleter jeg oxo... blir skikkelig rørt så tårene mine renner hver gang han smiler og kommer med lyder hehe... den utrolige gleden ved og få barn unner jeg alle altså:) er det beste som har skjedd meg:)

 

oxo er han så skjønn når han får sånn furte leppe.. hehe oxo vet han ikke om han skal smile el begynne og gråte hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi,vi kaller d sileppe..begynner å le jeg også da..men da blir malin bare enda mer sur..hehehe

 

Ja , d er virkelig en flott gave å få den opplevelsen å bli mamma :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) han er så utrolig morsom og se på oxo.. øynene går alle veier når han trøkker, hehe,, oxo lager han utrolig masse lyder når han sover .. gjør datteren din oxo det??

han piper og små gråter og smiler litt oxo høres det ut som om han ler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Malin lager masse snodige lyder..

Når hun sover så skriker hun plutselig,så ler hun og himler med øynene..litt ekkelt og morsomt å se..

 

Nå har hun begynt å tulle mye når hun spiser.. ligger å babler i vei og smiler å ler.så spiser litt og babler..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emre Amadeus ligger også og ler og prater i ett sett når vi snakker eller tuller med han. En skikkelig blidgutt. Smelter jo helt når det strålende smilet kommer fram:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan er oxo mere opptatt av og babble og smile en og spise noen ganger.. hehe de er jo nydeligie oxo..

han babbler oxo til den uroen han har over sengen.. og ler og smiler når vi setter den på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...