Gå til innhold

tilbake fra uke i syden og småen sparker som aldri før:-)

Anbefalte innlegg

kan de lille der inne "se" lys igjennom magen eller lys i hele tatt?

merka når jeg lå i sola i syden at det ble livligere der inne, også roet det seg når jeg dekte til magen. hmm skjedde for ofte til at det kan være tilfeldig. men ellers har jeg berga for pigment flekker ihvertfall. var litt stolt av å kunne gå i bikini å strutte med magen hihi

Fortsetter under...

Hei :) Jeg har også nettopp kommet hjem fra en uke ferie i sol og deilig varme, men jeg opplevde det litt annerledes....syntes det ble mye mer stille inne i magen når jeg lå i solen, så fant ut at det beste var å ligge med magen i skyggen, under en parasoll :)

Husk å be legen din ta en toxoplasmose test av deg 3 uker etter du har kommet hjem, det fikk jeg beskjed om av jordmoren min. (Hvis du ikke tidligere har hatt dette- slik at du har antistoffer i blodet ditt)

Jeg har ikke hatt det tidligere,og man merker visst ikke om man blir smittet for man får ingen symptomer, men barnet i magen kan få alvorlige skader dersom mor blir smittet under svangerskapet.

ps! Jeg har forresten termin akkurat samme dag som deg :)

heia jeg har antistoffer i meg fra før jeg reiste, så trenger ingen fler tester :-) ,men bra du spør :-D

jepp er en fin dato dette ja hehe men å så lenge til...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...