Gå til innhold

Hvordan fortalte dere......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...... at dere var gravide?

-Til mannen?

-Til besteforeldre?

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en billigtest en kveld og den var posetiv,men vente til dagen etterpå når jeg tok en cb test og den var posetvi så tok jeg og kjøpte to par baby sokker og en lue og pakket det og testen sammen til en gave og lå på middagstellerkene til min kjære som han fikk når han kom jeg.

Og når det gjelder mine foreldre så møte jeg min far på parkeringen rett utenfor sykehuset når jeg var der på tidlig ul..litt av et sammentreff.Så da fikk han høre det.

Til mine svigers så kjøpte vi blomster og skrev et kort med litt koder i så det måtte tippe/prøve seg fram.

Skrevet

Jeg sendte en sms til pappan første gangen.. (blir mobbet for det ennå)

Der jeg skrev " det er en umiddelbar fare for at du blir pappa neste år".

Han ringte temmelig fort opp igjen kan jeg si.

Denne gangen ringte jeg når han var på jobb og sa.." tror vi skal ha en til"..

Hvorpå han svarte "jeg har jo sagt jeg ikke vil ha flere hunder"

"Nei da får vi en baby istede da" sa jeg.

"Ja greit det, men nå må jeg løpe" sa han

Etter 10 sek ringer han opp igjen he he he.

" hæ hva sa du?"

Morfar bor i spania så han ringte jeg til og lurt på om han var klar til å bli bestefar, hvis ikke fikk han begynne å trene.

Han fikk hetta! (jeg var da 29 år og han så fremdelse på meg som en liten jente.. sluttet å kalle meg bebi da jeg var 19) he he.

Veldig søt.

Moren til min samboer ble hysterisk, og faren kjempeglad.

Skrevet

Fortalte det til faren på telefonen - og han sa ... han ikke ville ha barn, at jeg måtte ta abort.

Så fortalte jeg det til min far, og han ble sur.

Men min søster, bror og mamma ble glade...

Skrevet

jeg tok en graviditets test og gikk og ruget på det et par dager før jeg tok mot til meg og fortalte det i sengen tidlig på morgen.

Hvorpå min kjære svarte; nei det er du vel ikke. Jo sa jeg, da må jeg ha en røyk svarte han. Men han ble glad da:)

besteforeldrene ringte vi til og alle ble glade. Når vi ringte lillesøster og fortalte at hun skulle bli tante trodde hun det var vår steriliserte hu katte som skulle ha unger. Tok litt tid før det gikk opp for henne at det var jeg som skulle ha baby hehe.

Skrevet

Jeg glemte helt tiden og gikk noen dager over ikm før jeg testet - den var positiv. Skikkelig Oi-følelse - reiste og kjøpte en test til og den var også positiv gitt.... Sambo var på et arrangement med jobb den ettermiddagen, men jeg syntes jo han skulle få høre nyheten, så jeg ringte og spurte om han hadde litt tid og om han satt godt - lenger kom jeg ikke før han boblet over og spurte om jeg hadde testet positivt - tok ikke lang tid før han var hjemme nei :)

Besteforeldre og nærmeste familie fikk ikke vite noe før vi var ca to måneder på vei, og hadde vært på første UL for å se at alt var greit. At hjertet banket og at fosteret utviklet seg normalt. Dette matchet med en bursdagsfeiring, og vi viste frem bilder fra ul på runde rundt bordet som "bursdagsgave". Det var moro - et par som bare måpte og sa "neei, er det sant??" Men bare fryd og latter og mange gode klemmer, graviditeten var jo veldig planlagt og ønsket for vår del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...