Gullklompane mine Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Jeg skal bestille TFK vogn fra babyjungle. Tenkte at jeg samtidig skal bestille en pose, men de har to ulike. Noen som vet forskjellen på de?
Gullklompane mine Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2007 Dytter litt jeg. Holder på å bestille nå, men finner ikke ut hva som er forskjellen på posene. de ser jo helt like ut, men den ene er dobbelt så dyr... hjelp meg litt da.
It's all about me Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har fundert på det der jeg også. Det står at den dyre er laget av Carbon eller no, og den billige er laget av polyester. Tfk vogna mi er har trekk av Carbon og det er vannavstøtende (virker iallfall veldig som det) og utrolig lett å holde ren. Kan nok tenke meg at polyester er billigere matriale, ikke like vanntett og ikke like lett å holde rent. Det er iallfall det jeg har kommet frem til, men aner igrunn ikke.
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jeg kjøpte den dyre, Carbon, men skjønte egentlig ikke forskjellen.... Det er ihvertfall en veldig god og varm pose.
Blue Lady Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Tror det er som du sier Intensity. De har jo to ulike stoff på vognene også, polyester har de i 3 farger tror jeg, den er billigere.
It's all about me Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 De finnes i mer eller mindre de samme fargene, og ser knall like ut på bilder, men det er nok noe med kvaliteten på stoffet. Skulle likt å vite om den billigste i polyester er småyrtett, synes det er så kjedelig å dra fram regntrekket for den minste lille dråpe.
Nenya^juni2010 Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Bare av nysgjerrighet.. mener dere softbagene? Og så lurer jeg på en ting og, følger det med sånn trekk til vognen, sånn som er i samme farge som bagen og som man har over dyna, på en måte... ehh, ikke verdens beste forklaring, håper dere skjønner hva jeg mener.. Ser at noen av bagene som selges på finn.no selges med, og noen uten.. klarer ikke å finne noen egen plass en kan bestille bare slike..
Nenya^juni2010 Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 ehhhh... såg nå at de sitter jo på bagen på bildene på babyjungle.... så bare glem spm mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå