2 gutter og 1 jente Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 I dag var vi paaa babyshopping og handlet inn masse koselige ting til den lille skal komme! Da vi kom hjem var vi begge saa gira at vi bare maatte finne frem vogna og proeve aa dekke paa med sengesett og saueskinn og det som er! Saa maatte vi bare kose masse med magen og fortelle lillegutten hvor mye vi gleder oss til aa faa moete han! Saa KOOOOOSELIG!!!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Kan tenkt meg dere hadde det koslig ja.Veldig trivelg.Jeg har startet med og vaske babyklær og legge ned i stellekommoden.Skal bli ferdig med alt slikt får jeg går ut i permisjon.Har god tide enda,går ut 9april..hehe.Men vet jo aldri åssen formen blir eller om man føder for tidlig.Kos deg du.....
2 gutter og 1 jente Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 Ja, naar vi faar flytta skal jeg begynne med vasking... ohh...jeg er helt i lykkerus! Gleder meg til hver en lille ting jeg skal gjoere for han! Er saa goey aa kikke over paa mannen min aa se at han gleder seg like mye! vi sitter bare og smiler fra oere til oere her!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 snufs...er så koselig.Kos dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå