Gå til innhold

huff å huff..


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

skulle bade jonathan i stad, jeg kjente på vannet og syntes det var akkuratt passe ,da jeg puttet lille gutt oppi gispet han etter luft og sperret opp øynene og sprellet som en gris... jeg løftet han fort opp, og kjente igjenn på vannet.. huff,,, tror det var litt for varmt... huff.. men gikk bra da... fikk i litt kaldt vann og da koset han seg som bare det...

 

(jeg var selv veldig varm tenkte ikke på det da jeg tappet vannet og kjente på det..)stakkar lille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra han ikke brant seg ordentlig da.

Jeg synes det er litt vanskelig å kjenne rett tempratur på vannet, så jeg var så gla når vi fikk badetempraturmåler i barselsgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er jeg oxo glad for.. men vannet kan ikke ha hvert varmere et 38grader for vi har en sperre på bladebatteriet i dusjen... og den stod ikke på så mye heller tror jeg... kansje han bare skvatt?? huff... sjekket hele han for og se om han er like hel hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ingen fare for at det er så varmt at de skal brenne seg veldig. men de er jo ikke vant til mer en kroppstempratur så da får vi raskt reaksjoner fra de små. de liker det jo litt varmt så vanskelig å finne akkurat passe tempratur. Jonatan her reagerer om vannet er for varmt og han reagerer om det er for kaldt. Ikke lett men vi finner da som oftes vann som er passe til å kose seg i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å.. har hatt akkurat samme opplevelse i går... Ask elsker å bade.. men da jeg skulle sette han i tub'en sin ble han urolig... da helte jeg jeg litt kaldt vann oppi og han smilte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...