revehalen Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Noen som har gode erfaringer? Og noen som vet om det er gjort en sånn "best i test" på tv/nettet? Har brukt SebaMed frem til nå. Er kjempegode servietter, men det blir så dyrt i lengden... Synes å huske at coop sine kom best ut i test en gang, men er ikke sikker på om jeg husker riktig:) klemz
Guttemamma :o) Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Vi bruker coop x-tra sine. Koster 15-20.- Er kjempe fornøyd med de. De kom dessuten best ut i en test engang. I foreldre og barn og tv2 hjelper deg, hvis jeg ikke husker feil.
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 jeg bruker de en får kjøpt på coop prix... de våtserviettene som heter x-tra de tror jeg kom ut som best i test.. jeg er veldig fornøyd med de.. oxo er de ikke dyre heller:)
♡Linda♡ Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 har kjøpt de på coop prix som har kommet best i test, men har ikke brukt de da.. så kan ikke si noe om jeg syns de er bra eller ei:)
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Bruker coop sine vi også.. De er billige og vi er fornøyd med de
januar mamma 2011 Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Vi bruker coop sine og er veldig fornøyd med dem. Brukte de og til storsøstra å. De er ikke så parfymert og såpete som mange andre er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå