Gå til innhold

noen som har sett bruksanvisningen til kroppen min?

Anbefalte innlegg

Sluttet på cerazette 30 nov, og fikk mens 6 januar, dvs 5 uker etterpå. I dag er det 5 uker siden det igjen, og jeg har hatt skikkelige mensmurringer i flere dager!! Fikk negativ test i går, så nå vil jeg egentlig bare at tanta skal komme, slik at jeg kan gå over i neste pp... Har liten tro på at jeg er gravid dessverre......

Blir helt tussete av dette, derfor vil jeg gjerne ha bruksanvisningen :) Så gi et pip dersom du ser den :P

Fortsetter under...

Heisann :) jeg har gått å ventet på tr i flere dager nå jeg også. skikkelig vondt i magen. sterkere enn mine vanlige menssmerter, så da forventet jeg en fæl tr .. men så måtte jeg bare teste i morges, og den var positiv! jeg testet også på tirsdag og da fikk jeg negativ. kanskje du bare bør vente noen dager før du tester igjen :)

Slik hadde jeg det med min første også... Den gang ble jeg gravid på 1pp etter p-pilleslutt, og jeg husker at jeg tenkte "H***te, er menssmertene SÅÅ vonde når jeg ikke går på p-piller??" En uke etter IKM fikk jeg postiv test :) Men jeg hadde seriøst vannvittig vondt i begynnelsen av forrige svangerskap, når livmorbånda strakk seg. En gang var jeg sikker på at jeg holdt på å miste, så vondt var det. Men gullet mitt lever, og er frisk og rask :)

Kommer til å teste om 1 uke dersom det ikke kommer noen tante, er fryktelig utålmodig selv om jeg bare er i 2 pp :) Men må slutte å teste så mye, det blir så dyrt, og så er det SÅÅÅ nedtur når testen er negativ...

jeg også har teste 3 ganger siste uken, og blir vanvittig skuffet hver gang :-( MÅ derfor slutte med det....

Jeg begynner å få vondere og vondere i nederste del av magen. I morgen er det 1 uke siden TR skulle ha kommet på besøk... Skal teste en gang til på mandag, for så å vente hvertfall en uke til neste!!

Hadde du en spesiell side du hadde vondt på MissUlv, eller var det "hele" nederste del av maven?

husker faktisk ikke helt, er jo 2 år siden ;) Men jeg tror jeg hadde vondt i hele nederste del av magen... Var slik at jeg ikke klarte å sove om natten enkelte ganger!

Jeg har brukt 6 tester jeg, siden jeg sluttet på pillen... Sambo tror at jeg bare har kjøpt 4, og dermed har 3 igjen, men i virkeligheten har jeg kjøpt 9.....:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...