Mammaen til Emma Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Jeg får en liten en til i april, det blir 20 mnd mellom dem og vi skal ha søskenvogn. Mine ønsker for vogna er: -at den er "smidig" og lett å trille -at jeg kan bruke en softbag jeg har fra min Teutoniavogn, for å kunne veksle melom å ha minsten i bag i den vanlige vogna vår og i søskenvogna. -at vogna er god å sove i i feks barnehage også når softbagen er tatt ut og de sover i sportsvogndelen (av og til vil elstemann sove i denne vogna i barnehagen, så kan jeg og minsten ha den enkle når hun er der). -at den helst klappes sammen på en måte som gjør at vi får plass til litt annet i bilen enn bare den...
Mammaen til Emma Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 Ja, jeg har sett på denne og er nysgjerrig på den (TFK twinner twist prater vi om). Får softbagen greit plass i den tro?
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 blir 21mnd mellom mine og jeg har valgt å g¨å for GT Safari 3 hjulingen.. har ikke sett på den i butikke enda, men har hørt mye bra om den og varme anbefalinger, så da gjenstår det å se... ;o) skal forresten bruke en Carena softbag i den til minstemann... ;o)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Eg har kjøpt GT Safarien med Carena softbag til :-) Eg syns at den ser bare helt rå kul ut :-) Den blir tatt i bruk i slutten av April da minsten kommer. De blir 19 mnd mellom mine gutter.
mamma-mi Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Phil & Teds 3e explorer!!! www.philandteds.com Vi har to tette på henholdsvis 2år og 6 mndr(20 mndr mellom). Vogna er knall; liten, lett, lett å manøvrere og slå sammen, kan brukes både som singel og dobbel,som liggevogn med eller uten softbag eller som trille. Ganske dyr, men finnes også brukt og er vel verdt pengene. Softbagen fra teutonia kan brukes! Vi er rett og slett superfornøyde. Eneste negative er at det ikke er så god fjøring i, og at håndtaket ikke er regulerbart(men har normalt god høyde) men hvis du ikke skal drive terrengkjøring går dette helt fint!
74-mod Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har også problemer med å velge søskenvogn. Storebror er 2 år, og han lille en uke.. Skal gå mye ute, og ikke bruke den noe særlig på shoppingsenter osv. Har sett på Phil & Teds i dag og den virker jo superpraktisk, men synes minstemann ligger eller sitter veldig lavt, og at det lite fjæring i den. Og så er den dyr. Alternative mitt er TFK twinner twist, den ser kjempefin ut, men tar jo selvfølgelig mere plass. Er veldig i tvil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå