Gå til innhold

Gravid utenfor livmor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på hvordan man kontrollerer det?? Legen min har ikke gjort noe for å sjekke det,betyr det at alt virker normalt?? Har sjekket for hjertelyd og den har jeg hørt...Er i uke 13:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er gravid utenfor livmoren så vil du ha hyppige blødninger og sterke smerter i underlivet. ta det helt rolig du. om du har noen misstanke, så snakk med legen så får du nok ul.

Skrevet

Takk for svar:-) er egentlig ikke bekymret for det!Utrolig nok kjæresten som spurte om det, og jeg kunne ikke svare!Har ikke hatt særlig vondt og ikke no tegn til blod disse 13 ukene:-)

Skrevet

etter det jeg har hørt er fosteret alt for stort til å befinnne seg utenfor livmoren i uke 13. Tror du villle abortert for lengst dersom så var tilfelle;)

Skrevet

Har hørt at visst du er gravid utafor livmor blir fosteret for stort i uke 8, og det fører til store smerter! Så jeg tror faren er over nå!

Skrevet

det stemmer! jeg ble gravid utenfor livmoren, og da merket jeg det i uke 7. du merker det lett! går ikke an å gå så langt som til uke 13. fosteret er altfor stort og ville gjort stor skade før du kommer så langt.

Skrevet

godt å vite! Har jo tross alt hørt hjertelyden også:-)

Skrevet

Jeg har også hatt graviditet utefor livmor, og gikk så langt som 9,5 uker...da sprakk eggledern....det gjorde J..LIG vondt!!!!

Så du kan puste ut og slappe av...13 uker på vei...da er du helt utefor fare...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...