cathy28 - mor til 2! Skrevet 10. februar 2007 #1 Del Skrevet 10. februar 2007 Tusen takk for en flott gave som kom i posten idag! Så utrolig koselig kort også! Ikke så veldig mange hint da Prøver å eliminere,men ikke så lett! Kan spørre om du har gutt eller jente? Satte også veldig stor pris på at du husket på eldstemann! Han ble kjempeglad! Ha en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #2 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har ikke lyst til å si om jeg har gutt eller jente.... Da blir det for lett for deg! Synes du har fått mange hint, jeg! Jeg kan si at jeg har ingen "e" i nicket mitt!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 PS. Håper du har hatt en koselig lørdag kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå