Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 jeg er så møkk lei han nå!!!!!!!!! faen ass noen ganger føler jeg at jeg virkelig HATER han!!!!!!!!!!!
Gjest MMJ Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Hva er det som gjør han til en kødd da?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 han er en kødd fordi han MÅ bli spurt om noe 20 ganger før dte skjer noe. det gjelder absolutt alt. vi står til knærne i inkasso vasler fordi han ikke GIDDER å ringer å si at vi har tenkt å betale men har ikke mulighet akkurat nå!!! og jeg kan ikke gjøre det fordi det står på han. han gjør ikke noe i huset før jeg har mast på han 1000000 ganger og hvis jeg ikke gidder å mase men går og gjør det selv så venter han til jeg er ferdig så blir han sur fordi han hadde AKKURAT tenkt til å gå å gjøre det!!!!!!!!!!!! og da jeg begynnte å lage hjemmeside til babyen vår synes han at det bare var hel teit!! og 5 min senere sitter han og lager en som jeg ikke står nevnt i en gang. faen i helvte bor ikke den ungen i meg a?????!!!!!!!!??????!?!?!?! ja det er sikkert noen hormoner ute å går men jeg blir så forbanna!! Hilsen HI
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Huff da, nei d e ikkje så lett bestandi! Håpe at d ordne seg etterhvert da..
minime<3 in belly Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Hormoner er ikke så lett å takle alltid. Jeg hadde en utblåsning i går og jeg er nå kjempelei meg for at jeg ble så sint på han i går. Jeg tror at hvis jeg ikke hadde vært gravid hadde jeg nok ikke reagert på den måten som jeg gjorde. Men det er ikke lett for de å forutse faresignalene! hehe... Jeg føler i hvertfall at jeg blir mer sur fortere for ting. og jeg syns det er slitsomt. Men det er viktig at gutta viser forståelse for hvordan vi reagerer.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #9 Skrevet 10. februar 2007 ja men han er en kødd! (HAR LYST TIL Å VÆRE LITT STA OG TRASSIG NÅ!) sorry caps'en men gidder ikke skrive det en gang ti
mamma bing Skrevet 10. februar 2007 #10 Skrevet 10. februar 2007 egentlig så høres det ut som om vi har akkurat samme kjæreste. hihi.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #11 Skrevet 10. februar 2007 det kan godt være. :) hehe for denna kødden her har vært utro tre ganger.
mamma bing Skrevet 10. februar 2007 #12 Skrevet 10. februar 2007 uffda. så kødd er ikke min kjæreste. hvis han er utro ville jeg revurdert hele forholdet jeg... første ungen deres?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #13 Skrevet 10. februar 2007 jepp første prinsen og det er vel drfor jeg har blitt hos han også. mener at gutten fortjener og vokse opp med både mamma og pappa. har ikke lyst på en situasjon med mine dine og våres unger. (ikke vondt ment til de som har en sånn situasjon, bare jeg som ikke kunne tenkt meg en sånn en)
mamma bing Skrevet 10. februar 2007 #14 Skrevet 10. februar 2007 får håpe han vokser på å få barn da! jeg er enig med deg, jeg. synes det er fint at jeg nå venter barn nr to med samme far! Selv om det selvsagt er mange som har det helt fint med dine, mine og våre barn! er nok litt håpløs romantiker på det området... jeg skal legge meg nå siden pappaen er bortreist, og jeg skal tidlig opp med gutten min i morgen. blir jammen trøtt av å være gravid småbarnsmamma. Lykke til med typen, svangerskapet og den lille prinsen din da!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #15 Skrevet 10. februar 2007 tusen takk :) å nå har jeg roet meg litt også.
Love my kidz Skrevet 10. februar 2007 #16 Skrevet 10. februar 2007 Kjære hovedinnlegger. Du skriver at du vil holde sammen med ham pga barnet ikke skal ha to hjem. Men ærlig talt, det må være myyye bedre enn å komme i det hjemmet han gjør nå! Tror du virkelig barnet ikke vil ta skade av kranglene deres og en far som klår på andre damer? Herregud, tenk deg om menneske! Jeg vokste opp i et hjem med krangling og dårlig stemning. Det har gjort meg usikker, mistroisk og en smule dominerende. Noen ganger er jeg skremmende lik mora mi, på negative områder. Tenk deg om sier jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #17 Skrevet 10. februar 2007 men kjære deg vi krangler da ikke 24 timer i døgnet 7 dager i uka. men noen ganger blir jeg bare skikkelig forbanna og må få det ut. det skjer jo med alle.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. februar 2007 #18 Skrevet 10. februar 2007 Ville bare sei at hvis du bare holder sammen me fyren pga av babyen, åg dere krangler ofte no, åg han allerede har vært utro mot deg..da skjønne eg virkeli ikkje logikken bak tankan dine. Vesst du hadde forlatt han no før babyen ble født så hadde barnet deres aldri opplevd at dere bodde sammen, åg man kan ikke savne noe som man aldri har opplevd. D er da myyyyyye verre hvis d ble slutt mellom dere seinere, da blir d mer traumatisk for barnet å omstille hverdagen sin på den måten, når barnet er vandt me at dere er sammen. Dessuten så trur eg at et barn har d bedre i to forskjellige hjem som e krangelfri, åg en trygg tilværelse på den måten. Enn å bo hos to foreldrer som bor ilag, men som krangler ofte, åg som ikke klare å sammarbeide ilag innenfor hjemmet. Kanskje du bare bruke d som ei unnskyldning d at du blir hos han pga av at dere skal ha baby.. Kanskje e d heller din egen usikkerhet, åg at du e redd for å takle en svagerskap aleina?? Eller at du e redd for at du ikkje e egna tell å bli alenemamma.. Uannsett, så synes jeg at d blir for dumt å bli hos noen du synes er en drittsekk bare pga av barnet.. D synes eg e meir egoistisk, enn vesst du skulle forlatt han, åg oppfostra barnet i to forskjellige hjem. Skal sjøl bli alenemor, åg jeg gjorde slutt pga av at jeg synes at d var d beste for barnet. Så vi ser på denne saken er jo våre synspunkter helt forskjellige, ville bare dele mitt synspunkt, siden du delte ditt:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. februar 2007 #19 Skrevet 10. februar 2007 Dessuten så e man jo ikkje et særlig bra forbilde for barnet sitt, hvis man forblir hos noen som behandler en som en dritt.. D e vel ikkje d du har løst å lære barnet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå