Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 jeg er nå i uke 29+ 3, og hele svangerskapet har gått veldig bra til nå..men nå merker jeg at jeg blir mer og mer deprimert og vil bare låse meg inne.klarer ikke å snakke med noen om det,for jeg vet liksom ikke hva jeg er så lei meg for...noen som har opplevd det samme??lurer på om jeg må ta dette alvorlig eller om det kanskje går over snart..er så redd for at dette skal bli verre etter fødsel..redd for å ikke føle morskjærlighet.
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 har ikke d på samme måte, men jeg ville nok nevnt d for jordmora mi. og samtidig nevne at du ikke vet koffer d e sånn. de har jo erfaring med sånt fra før av helt sikkert! lykke til
RosaPåBall Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Bestill en time hos jordmor og hør med henne. Svangerskap er en følelsesmessig berg og dalbane. Jordmor kan gjerne lettere bedømme evt. om det er så alvorlig at du bør ha tett opfølging. Morsfølelsen kommer til å komme den, men det oppleves sikkert forskjellig fra person til person når den slår til for fullt.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Dette skal du ta opp med lege/jordmor slik at en evt. fødselsdepresjon kan taes i begynnelsen! Husk at det er mange hormoner i sving og det beste du kan gjøre er å prate om det! Prat med andre her inne f.eks. også. Du har mulighet til å være anonym, men jeg synes du i første omgang skal ta dette opp med legen eller jordmoren din! Mest sannsynlig er dette en overgang, da du begynner å bli trett å slite. Magen blir tyngre og alt som du skulle ha gjort blir kanskje ikke gjort! Er du ikke sykemeldt så er det kanskje på tide med en "time out"??? Bare ta vare på deg selv og bli kjent med den voksende magen dagen!!! Du skal se at dette nok går bra til slutt. Se alltid lyst på livet, selv når det er mørkt!
godiva med 3 gull Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Snakk med noen kyndige om dette snarest er mitt råd. Svangerskapsdepresjon (om det kan være det) kan behandles. Og jo tidligere man beg jo enklere er det. Få best time allerde imorgen. Kan bare være noe som går over av seg selv, men det hadde jeg nok ikke tatt sjansen på. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå