_Nysgjerrig_ Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Ja, da var min 6.IKM dag over snart... Med negativ test i går... Når syns dere jeg skal teste igjen? Bortsett fra stikninger i magen (kan være TR?), og småvond korsrygg har jeg ingen gravidsymtomer. Men hadde sex rundt EL så det er fortsatt håp selv om det var negtaiv test i går?
sjeroks Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 syns du skal teste sammen me meg torsdags mårgen:) er 4 dager over nå, å testet negativt på onsdagen med morgen urinen. har åsså stikning i magen. helt nederst på venstre side. vet ikke om det er rett side en gang:P trur jo egentli bare at tr e sein fordi d e første månen etter pille slutt, men æ å gubben håpe nu forde:) krysser fingrene for oss begges:)
mammamammamammamor Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 eg hadde negativ på 7.dag over med første mann. testa igjenn 14. dag
sjeroks Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 litt oppmuntring va kjæmpe fint å få:):) da håper vi på spire for alle mann:P
_Nysgjerrig_ Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2007 hehe, torsdag? Det var da lenge å vente? ;-) Skal ta en test på mandag, og hvis den er negativ, da blir jeg med deg på torsdag! :-) (Ja, jeg er utålmodig og nysgjerrig!) Jeg er også på min 1pp, så jeg regner med det er kroppen som "går seg til" etter pilleslutt... men veldig stikninger, vondt omtrent hele tiden i nederste del av magen, samt halsbrann, og trett og sulten konstant gjør at jeg har trua på graviditet også! :-D Både min mor og søster fikk til i 1.pp så jeg håper jeg har fått de samme gode genene :-)
sjeroks Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 har en test liggende, åsså e vi på sluttn av forje lønning, å får ikke lønning før den 20 så æ tenkte æ må holde mæ til torsdag så æ slepp å dra å kjøpe nye testa:P har åsså hatt mye halsbrand. har aldri pleid å hatt d før, har ikke tenkt over at d va ett tegn. må tisse hele tiden, å bi kjæmpe fort mett, å kjempe fort sulten igjen. har vært kjempe trett å kvalm å svimmel de 2 siste ukene, men heldigvis ga kvalmen sæ i går. mamma fikk mæ på første forsøk, så æ håpe æ kan arve d:P
_Nysgjerrig_ Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2007 da krysser jeg fingrer og tær og alt som kan krysses for at det går veien vår, og alle andre prøvere (ikke minst!!) for at vi får til nå! :-D Det er jo lov å håpe i det lengste... hihi :-D
sjeroks Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 krysser jeg å gravide til d motsatt er bevist (altså tr)
_Nysgjerrig_ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2007 måtte teste i dag tidlig jeg.. Tenk om den kanskje var positiv på selveste morsdagen! ;-) Det var den desverre ikke.... Èn uke over IKM nå... Enten kan jeg får TR på besøk eller så får jeg få positiv test!!!! Hmm... Skjønner ingeting jeg...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 jeg testet neg. to dager over. testet pos. først 5 dager over ikm, så det er alltid håp :-)
sjeroks Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 æ går for at kroppene våre produserer pcg(? e det det det heter????) tregt. å at vi er gravide:):) tørr ikke teste neda. e så redd fo rå få enda en negativ test, så æ skal fortsatt prøve å vente til torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå