Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 I dag logget jeg meg på min side her på Bim, og der sto det søren meg: "I dag er det lørdag 10. februar. Du går nå i 40. svangerskapsuke og har 9 dager (1 uker) til termin mandag 19. februar 2007." HÆÆRLIGHET ! Jeg er i uke 40 ! Har vært lei og utålmodig helt siden jul, og har hele veien synes at det var så altfor lenge igjen. Men nå er jeg plutselig her, og det kan jo skje noe når som helst !! (ja, mulig jeg er treig i oppfattelsen, men det gikk liksom så veldig opp for meg nå i kveld...) HA en flott kveld og natt, jenter. Håper noen av oss kommer i fødsel iløpet av natten ! "ER-I-UKE-40-KLEM" fra
minika*Overtid* Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 hehe sto akkurat det samme hos meg og jeg blei helt paff:P
RosaPåBall Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Samme står hos meg!! Jeg har 4 dager igjen og er i tilegg til full av baby stappfull av sommerfugler i magen!!!!! Har barn fra føs som alle har kommet i god tid før termin, men denne gang virker det som om jeg kommer til å gå til termin...Jeg er så spent!!!!! Vet ikke om det er gutt eller jente og jeg kan ikke vente med å få hilse på den lille der inne....
m@rie82 Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 hei!! ja, det begynner etterhvert å gå opp for meg også at det nærmer seg, selv om jeg har litt lengre igjen (hele 33 dager i dag). jeg skjønner deg veldig godt. jeg gleder meg også til at fødselen skal begynne, men synes samtidig det er skummelt, gruer meg til smertene... masse lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå