Gå til innhold

er så trett......

Anbefalte innlegg

Skrevet

håpte på et like lett svangerskap som med Lukas, men neida.....må spise to skiver om morgenen før eg kan skifte bleie på lukas..ellers spyr eg. Må spise noe hver 2 time for ik å bli kvalm, hodeverk hele tiden, konstant tett nese, mye tull med magen(løs og hard om hverandre) og TRETT!!!! Hele tiden. Kunne sovet døgnet rundt.... håper bare det kommer seg snart....er 13+2 idag......

Tror og eg er begynt med kynnere alt....

Er så lei......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda...

Trøst deg med at det letter nok litt snart. For de fleste avtar kvalme og tretthet etter 12-13-14 uker, og livet blir litt bedre igjen :)

Og nå har du en liten til å tenke på, så det er klart du er mer sliten. Husker godt hvordan d var ja.

Nå her jeg to fra før, men heldigvis en mann som står på hodet for å hjelpe meg, også er de ganske store nå da, så de greier mye selv :)

Tett nese har jeg også, aldri hatt d før i svangerskap, men d følger kanskje med?

Skrevet

Vet så alt for godt hva det vil si å være TRØTT! Jeg sov meg igjenom forige svangerskap og ser ut til å gjøre det denne gangen også. Er 27+0 og har sovet 12 timer i døgnet siden jeg ble gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...