Gå til innhold

Melkeoppsamlere er jo genialt!:)


Lillypia

Anbefalte innlegg

Har så smått begynnt å prøvd meg på pumping men ikke helt fått teken på det ennå, det tar så mye tid. Jeg lekker fremdeles mye og kjøpte meg i dag melkeoppsamlere på apoteket. Har brukt de under 3 ammeperioder i dag og fått ut 30ml! Så da trenger jeg jo ikke pumpe så mye i tillegg, hvis jeg er flinke å bruke disse:) (pumper til å ha et lite lager i fryser'n til senere:)

Om nettene har jeg som regel flere søkkvåte innlegg, så da får jeg jo sikkert masse melk i oppsamler'n:)

Anbefaler virkelig disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte på det samme i dag. Jeg satt og ammet og ble klissvåt på genseren på den andre siden, hadde ikke ammeinnlegg. Tror jeg må kjøpe noen sånne i morgen:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal visst ikke bruke den melka man samler opp bortsett fra når man pumper og ammer. den melka man samler opp på den andre puppen da.. tror det stod i bruksanvisninga eller så har jeg lest det et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har brukt slik lenge, de er geniale ja! Og selvfølgelig kan den melken brukes! Om en koker oppsamlerne slik som pumpa er det jo akkurat det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod faktisk i bruksanvisningen ja at bare melken mens man ammet kunne brukes......men det kommer jo masse da! Ihvertfall hos meg:) Kjøpte mine avent til 169kr på apotek1, men det var de virkelig verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme opplevde jeg. Man lekker jo endel under amming. Man putter da denne "koppen" inn i bh'en på det brystet man ikke ammer, og så samles da den lekkende malken inne i denne. Så kan du tømme over på flaske etterpå og samle opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...