Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kynnere er det greit å ha i timen?

Mener å ha lest at det ikke skal overdtige et antall..

Sitter her med hard mage nesten hele tiden, usikker på om jeg bør ringe sykehuset. Jeg er bare 31+5.

De hold meg våken i nesten hele natt.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel det er ikke normalt og ha de så veldig mange ganger.Jeg ble sykemedlt denne uken som var pga for mange av de.Ring føden og snakke med de.De vet vel hva som er mest normalt eller ikke.Lykke til,

Skrevet

Jeg er oxo ekstremt plaget med kynnere (er 30+1), slik var det i forrige sv.skap oxo. Det er ubehagelig og irriterende. Mine varer i opptill 10-15 min, og det skal INGENTING til for at magen strammer seg!

Det eneste du kan gjøre er å slappe av, prøv å puste "med magen". En behagelig varm dusj kan hjelpe.... Kynnere er ikke farlige, men dersom du blir veldig usikker eller at de overhode ikke gir seg kan du jo ta en tlf til føden. Tror nok ikke de gjør noe, men de kan berolige deg:)

Skrevet

Jeg ringte føden og de ville jeg skulle komme inn på sjekk...

De sjekktet livmorshalsen, den var fin og satt med sånn registrerings bånd ganske lenge.

Jeg hadde kynnere vært 4 til 5 min, til tross for at jeg fikk tabletter for å roe det.

De sa forløpig har ikke kynnerene påvirket livmorshalen, men den kunen forandre seg.

Jeg fikk med meg tabletter ( ble uvel av de, sjelven og hjerte bank)

som jeg skulle ta hvis det forsatte.

Hvis det avlikvel ikke avtok må jeg inn igjen.

Så jenter det er ikke alltid like lett å vite forskjell på kynnere og rier, min var regelmessig og var like ille når jeg lå helt i ro.

Har født før og det var slik det begynte sist også.... ikke lett å vite når ting er i gang synes nå jeg...

Skrevet

Hm sitter her med konstant hard mage, og mens smerter i ryggen. Er i uke 38, så håpet det skulle komme noen tak snart. Men er kun magen som presser ut og er stein hard. Er det kynnere???

Har hatt det sånn de siste dagene. Plagsomt

Har jo vært plaget med kynnere i svangerskapet. Mest når jeg går, for da strammer den ordenlig. Men bruker jo å gi seg. Nå er det i ett sett, og selv når jeg slapper av

Skrevet

Synes du skal ringe jeg, de sa det var rett avgjørelse at jeg ringte..

Skrevet

Leste et sted her at man nødvendigvis ikke trengte å få disse takene i magen før man hadde 5-6 cm åpning. Kan jeg håpe at noe er på gang??? Ser an litt til, og ringer for å se om kan komme til sjekk.

Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...