Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 æ e i et normalt sett kjærlig forhold, men de siste måndene har min samboer prioritert kompiser og vennene før meg, vi e nesten aldri ilag mer. vi har en liten gutt på 1 år, han e en kjempe snill pappa men dårlig kjærest, æ treng han, men ser ikke ut som han treng meg....her om dagen dukket en gammel flamme opp på jobb, å vi kyssa....æ fikk oppmerksomhet fra noen!!!!! nu føle æ ikke anger men en liten djevel inni meg vil gjøre det igjen....har ikke vært sånn her før.... kor galt e det her????? sitt helt aleina her, han e dratt vekk igjen, kommer ikke hjem før i morgen.... e æ urimelig kanskje....
Pink&Lucky Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Urimelig og urimelig, det føles nok sikkert som at du har "rett" til å gjøre sånt, i og med at du føler deg oversett... Vil allikevel anbefale deg å snakke med kjæresten din og fortelle ham hvordan du føler det, og på den måten forsøke å gjøre noe med en kjedelig situasjon, i stedet for å gå bak ryggen hans og flørte med andre/evt. være utro på et eller annet vis... Du retter ikke opp hans feil ved å gjøre dine egne feil (minus og minus blir ikke pluss i slike tilfeller), for å si det sånn, da blir jo situasjonen bare verre!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Pluss at det er IKKE noe man gjør når man har barn inni bilde!!! Da er man mamma først og fremst. Skal man da avslutte et forhold får man gjøre det på en skikkelig måte. Det er kjipt å få dette slengt i ansiktet ved enhver anledning senere. Og har du ikke tenkt å avslutte ditt forhold er det hvertfall ikke bra- Kan du ikke snakke med din samboer om dette? At du føler deg tilsidesatt, noe som er like lite akseptabelt som å rote med andre (etter min mening) Alle forhold har vel sine ups and downs, men viktig å ta tak i det før det går for langt. Om man har "lyst" på andre er det vel ofte noe som ikke stemmer i det forholdet man er i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå