Gå til innhold

ang MINIFON


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

kan man gi det til barn med luft i magen?? jonathan sliter med luft smerter tror jeg...

 

harkjøpt inn men han har ikke fått enda... hvor mye skal jeg gi?? han er 7 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 dråper i munnen før han spiser.

Noen har bedre effekt om de får 10 dråper etter måltid.

 

Og i følge legen min kan han få det så ofte han villog gjerne til han er 10 ÅR gammel ;) Ikke farlig og ingen bivirkninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv fenikkel te først. Ser at både det og minifom er tatt opp i tidligere innlegg. Miniform har den siste tida fått litt kritikk for bruk av betenklige konserveringsmiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:)

 

men skal det kun gis ved mage vondt el kan det gis for og forebygge mage vondt oxo??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gis for å forebygge. Er det som er litt av vitsen med den.

 

Kammile te kan også prøves. Og hvis han blir mye plaget kan det hjelpe med fotsoneterapi. Koster ca 250 kr for en behandling.

 

Vi har slitt i ukesvis med kolikk, men var på fotsoneterapi i går. Og nå sover han SÅ rolig og har ikke grini en gang i dag :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Minifom, vi har brukt det i snart 4 uker og Mini har det så mye bedre i magen (han har bare litt ubehag, ikke smerter)

Vi sluttet noen dager og da syntes jeg det kom tilbake igjen, så nå får han noen få dråper før hvert måltid, bortsett fra om natten, og det går fint.

Tenkte prøve å slutte igjen om ett par uker, og se om det er gått over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan gråter en del på ettermiddagen, og da kommer det masse luft ut oxo.. men da prøver jeg minifom på han.. begynner med det i morgen tidlig

 

 

takk jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...