Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har to uker igjen til termin, og de siste par ukene har det lekket ut litt fostervann. Nå syns jeg det er plagsomt, for det lukter baby av meg... Er det andre som har det slik ?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Ja, føler det som det lukter babybæsj... Syns jeg er konstant bløt der nede jeg..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Det må da være andre som gjør det samme. Vet at det ikke er farlig, så lenge det kommer llitt, for det dannes nytt hele tida. Men rnig, plagsomt er det ja. For som du ene sier ovenfor, det lukter baby av vannet. God lukt det da, men ikke når det kommer før babyen er kommet. Har 2 uker til termin jeg også :-)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Ehh.. javel.. hvis man lekker fostervann er det jo fare for infeksjon da.. så om du lekker det ville jeg ha kontakta føden asså.. jeg har selv vært å fått sjekka det og det blir sett på som ganske alvorlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå