Gå til innhold

En liten oppdatering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i dag tidlig, og den var negativ i dag og... :(

Skjønner ingenting jeg! Ikke har jeg fått tanta, og jeg har de smme smertene i magen inni mellom som jeg hadde sist jeg ble gravid...

Ja, ja, er vel bare kroppen som spiller meg et puss da... Sikkert fordi jeg tenker på det HELE tida, at jeg har lyst til å bli gravid. Kroppen er vel mega stressa..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå var jeg spent på resultatet. kan jo tenkes at du bare er en av dem det tar lang tid før får positivt svar. Eller så kan det være fordi du er så spent ja. men så lenge du ikke har fått noe tantebesøk så er det jo håp :-)

Skrevet

Ja, får bare håpe! Men prøve å ikke tenke på det, er nok det lureste. Da kommer kanskje tanta og etter hvert hvis jeg ikke er gravid... :)

Skrevet

tok test på torsdag, negativ som vanlig.. har falthelt ut av systemet, men sist jeg hadde TR var 6 januar..så jeg er over en uke over tiden.. Har så merkelige smerter i magen, og i går når jeg skulle ha sex fikk jeg så utrolig vondt.. har vært øm før, men ikke på samme måte og same sted som før.. Du som har vært gravid før.. Vet du om det er vanlig å ha så mye vondt i magen.. spesiellt om kvelden når jeg har lagt meg i senga.. magen lager masse masse lyd, og jeg er kjempe luftfylt... Har aldri vært gravid før, og har ingen å prate med det om. Kanskje du kunne hjelpe?

Skrevet

Jeg hadde TR 5.januar, så vi stiller ganske likt vi da... :)

Jeg hadde mye vondt i magen da jeg ble gravid forrige gang, og mye luft. Det samme har jeg nå. Og jeg har dårlig matlyst, også som sist... Men tester bare negativt! Skjønner derfor ingenting...

Mange som får vondt og er øm når de har sex når de har blitt gravide, men det er veldig individuelt. Magesmerter er det også en del som får.

Jeg får vondt nederst og litt ut til siden av magen.

Du kan jo evt bestille deg en time hos legen da, bare for å få sjekka.

Skrevet

De stikkende smertene er liksom nederst i magen på høyre side rett over skambeinet... Har fått legeskrekk etter sist mnd... Gikk 1 uke over tiden da, og hadde veldig vondt i magen.. Ringte legen og sa som det var og de ba meg komme ned til sjekk. Kom ned til legekontoret og det som møter meg er en ny lege som ikke snakker norsk. Vil ville ikke høre på hva jeg hadde å si, bare konkluderte med at jeg helt sikkert hadde UI (urinveisinfeksjon) Jeg ble litt irritert, men gikk med på å ta en urinprøve for å sjekke dette i tillegg til en graviditetstest. Da jeg hadde levert prøven satte jeg meg på venteværelset sammen med forloveden min og vi ventet spent.. Etter noen minutter kommer sykesøsteren ut og sier at prøvene er fine... "fine"? hva søren er det hun mener med fine? For meg hadde det betydd neg UI og at jeg har en spire i magen, men neida... Jeg ble rimelig skuffet og gikk med hodet sunket ned mot bakken.. Senere på kvelden kom TR. Så jeg føler at det bringer ulykke å ta turen til legen før jeg evt får en pos test hjemme.

Skrevet

Ja, det er der jeg kjenner det og, og hadde sist jeg gikk gravid... :)

Som jeg fikk beskjed om lenger opp her, så kan du jo være av de som får pos test sent.

Uff da, det legebesøket hørtes ikke akkurat koselig ut nei! Skjønner at du vegrer deg da... Men hva med å bytte lege?

Skrevet

har byttet lege to ganger og denne gangen var jeg så sinnsykt fornøyd, men problemet er at fastlegen min er der bare 2-3 ganger i uken og hun er tydeligvis populær for det er umulig å få¨time hos henne,, derfor får jeg de dumme vikarene :(

Skal jo teste meg senere til uken hvis ikke TR har kommet før det, men føler kanskje ikke på meg at jeg kan være graivd.. Har løs mage på morgenen (sånn som jeg pleier å ha når jeg har TR) og veldig luftfylt på kvelden når jeg legger meg.. Synes nesten synd på samboeren min når vi legger oss, for magen min lager så sinnsykt mye lyd og de lydene er HØYE...

Sist mnd tok jeg en test hver dag nesten og da kom TR en uke for sent. Har bestemt meg for å ikke teste så mye denne gangen, så den testen jeg tok på torsdag blir den eneste på en uke hvertfall..

Skrevet

Sorry, ble litt opptatt med vesla her...

Ok, skjønner. Men hva med å bare bestille time hos hun legen din selv om det er en stund til du få time? Viser det seg at du er gravid, må du jo dit allikevel. Skulle du plutselig få tanta på besøk, så er det jo bare å avbestille.

Kroppen blir jo stressa når vi går og tenker på detta hele tiden, så det kan jo bare være det, men jeg håper dere har fått det til!! :)

Skrevet

hehe sant det. Var het stressa forride mnd og jeg merket at det gikk inn på syken og ut over samboeren min, så denne mnd har det ikke vært noe særlig snakk om det, og jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig på det. Nesten innstilt meg på at jeg egentlig ikke vil alikevel, hvis du skjøner. Men når TR ikke kommer så må jeg naturligvis tenke på det.. Mageubehagelighetene får meg også på de tankene selvfølgelig..

Skrevet

Ja, vet åssen du har det! Får håpe testen blir positiv neste gang da! :)

Vi får holde hverandre oppdatert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...