Gå til innhold

FORPULTE IDIOTER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som rakker ned på oss røykere. noen har faktisk STORE problemer med å slutte,avhengigheten tar overhånd! Mitt høyeste ønske nå er at jeg skal bli skikkelig kvalm så jeg ikke orker røyk,og at barnet mitt skal ha det bra til det kommer ut.Jeg har prøvd det meste men klarer IKKE å slutte helt!! Hvorfor er det egentlig ikke-røykere her inne? For at de skal føle seg bedre enn oss røykere eller? Gå heller inn på kranglesiden og spy ut no PISS der!! Det hjelper IKKE oss strevere i det hele tatt at dere slenger dritt her inne!!!!!!Blir sååå jævlig provosert av deres meninger. Det står faktisk ikke bare på vilje dette her..da hadde jeg sluttet for leeeeenge siden!! OG ja....dere kommer til å fortsette å slenge dritt her,iallefall under denne meldingen!! IDIOTER!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste denne meld no etter i hadde skrevet mitt innlegg,så det var mye likt.. :-) stå på du :-) klem

Skrevet

Hei! Har du prøvd å lese røykesluttboka til Allen Carr? Har selv slutta å røyke med den boka. Og den anbefales på det varmeste! Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for tipset!! Det skal jeg gjøre!!

Skrevet

Jeg leste den boka til Allen Carr i håp om at jeg skulle bli røykfri. Den hjalp meg ikke i det hele tatt. Røkte som jeg alltid hadde gjort.

Da det ble satt opp røykesluttekurs på arbeidsplassen min meldte jeg meg på der. Det er et Allen Carr kurs, koster 2500 kr, varer i 6 timer, og er kjempebra. Jeg dro på kurset i den tro at dette ikke fungerte, og var nysgjerrig på hva dette var. Det er mye penger for kurset, men dem har garanti på at man blir røykfri. Er du ikke røykfri innen 3 mnd får du pengene tilbake. Sånn sett har man ingenting å tape på det.

Jeg tok dette kurset 3 mai i fjor, har ikke hatt spesielt med røyksug, heller ikke i situasjoner som var en selvfølge for meg å ta en røyk.

Jeg røkte i 15 år ca, 15-40 sigaretter om dagen. Ikke smårøyker akkurat. Hadde aldri i verden trodd at jeg skulle bli røykfri. Det gjør meg heller ingenting at folk røyker i samme rom som meg, får ikke røykesug av den grunn.

Prøv å les boka først. Det er mange som har slutta å røyke ved hjelp av denne. Hvis ikke råder jeg deg og alle dere som prøver å slutte å gå på et kurs.

Og lykke til med røykestoppen alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...