Gå til innhold

Hjelp meg..vær så snill!! Jeg klarer ikke å stumpe røyken:(

Anbefalte innlegg

Jeg ber om råd fra andre som har vært i samme båt.IKKE- RØYKERNE SOM IKKE VET NOE OM AVHENGIGHET KAN HOLDE SEG LANGT UNNA!!!(det er ikke BARE å slutte,for noen) Jeg tygger tyggis,spiser,strikker for å holde på med noe,leser alle advarseler men klarer ikke motstå suget. Jeg går konstant med dårlig samvittighet. Jeg røyker nå bare tre trekk når jeg MÅ ha og ikke mer enn fem røyk om dagen ,men synes fortsatt det er allt for mye!Jeg VIL slutte men klarer IKKE!! Har noen noen gode tips jeg kan prøve??

Fortsetter under...

jeg vet godt hva du snakker om. Har vert røyker selv, men klarte og slutte for 5 mnd siden.

Jeg er ikke blitt gravid enda så jeg hadde ikke en liten og tenke på.

Men det ER IKKE lett og slutte sånn uten videre.

Jeg slutta fordi jeg syns ikke det smaka godt lenger, og fordi sambo ikke røyker.

Men har slutta før det og og da var det MYE vanskeligere.

Dere sier hvertfall at dere vil slutte å røyke og så lenge en mener det så er det en god start.

Bruk staheten og ikke bry dere om anti røykere som ikke vet hva de prater om.

LYKKE TIL JENTER.

Jeg har heller ikke klart å slutte,og er oppe i mer enn 5 om dagen....

Jeg stresser vilt med dette,og det virker for meg umulig å slutte...

Sukk....

Blir vel pepra vilt her nå.. Det får så være..

som jeg skrev i inlegget over her så har jeg og røyka, men gidder ikke peppre dere røykere fordet. jeg vet hvor vanskelig det er og slutte.. DET ER VANSKELIG!

Dere klarer det nok til slutt skal dere se.

lykke til

Hei. Ville bare si at du ikke må stresse med å slutte.... Jeg er snart 11 uker på vei, røyker og stresser ikke med det...og røyker merkbart mindre.....helt ubevisst... ikke ta innover deg alt pepret fra fanatiske kvinnfolk som mener at du er egoistisk osv.! De har vel ikke annet å gjøre med tiden sin...

Men lykke til,- har ingen gode råd,-sorry....

kozkoz fra meg...

hmm.. huff:/ nei det kan ikke være lett..

har selv røkt, før, vel og merke... men slutta heldigvis etter et halvt år bare. e sikkert mye værre når du har røkt ei god stund.

har ingen gode råd desverre.. men husk, å kutte kraftig ned på røykinga e bedre enn ingenting!

Annonse

Jeg klarte å slutte tvert, da jeg tenkte på hva det ville gjøre med den vesle jeg hadde i magen...

Det er bevist at de merker det når mamma tar seg en røyk, og viser ubehag, og bare tanken på det fikk meg til å slutte :)

Du kan klare det du også! Bare vær sterk !!!!

Heisann :-)

Blei oppmerksom på denna sida nett no eg... :-)

Har røykt i "alle" år,og kubba tvert då eg satte inn egg via IVF. Men lett? NEEEI!

Gubben røykte og, men vi blei enige om at vi skulle gjøra det ilag. Og det hjalp veldig at vi var to som sleit... Oppmuntra kverandre :-)

Det eg gjorde fra dag ein var at eg la meg på gulvet med beina oppi sofaen og hadde det veldig komfortabelt. I fem min. sa eg til meg sjøl (både høgt og inni meg) "det er godt å væra røykfri"

Om det har hjulpet veit eg ikkje, men har ikkje røykt :-) Men skal innrømma at suget kommer med jevne mellomrom... Og då lager eg meg ein smootie...... he he he (så det har blitt litt av det...)

Finnes vel ingen fasit på detta, men etter over ei uka uten, sier eg til meg sjøl at no er det kun hue som vil ha røyk, kroppen er kvitt behovet. Men trur det er vel så ille å strssa veldig innvendig om ein ikkje røyker... då er det kanskje berde å ta ein?...

Vel, uansett: Håper du klarer det, om det er målet ditt :-) Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...